Mutta miksi ei voi sitten odottaa avioliittoa, kun tähänkin asti pystynyt olemaan aviopariton ja odottaa, että saa ne unelmien häät. Kyllä itse ainakin halusin naimisiin mennä kaikkien läheisten lähellä ja nauttia siitä päivästä olla se prinsessa. Ja ei, ei juhlat ollut avioliittoa tärkeämpi. Kuitenkin itse olin monta vuotta avopuoliso ja se, että tahdoin muuttua vaimoksi... sen tein ja halusin tehdä myös toisten nähden,juhlien ja nauttien siitä päivästä! Oli ehdoton ei maistraatille, juhlattomuudelle. Eikä tässä ole mitään pahaa! Avioliitto on toki jokaiselle se tärkein ja tyhmäkin sen tietää! Ei naimisiin mennä yleensä juhlien takia tai ainoatakaan paria en ole nähnyt, tästä syystä menevän.
Jos kerran haluaa naimisiin näyttävästi, siinä ei ole pahaa ja jos tosiaan jaksaa odottaa, niin sitä suosittelen! Mikä on ihanampaa mennä naimisiin, kun todistaa omaan suurta rakkautta, rakkaiden ihmisten lähellä ja samalla saada koko ystävä-sukulais joukko juhlimaan omaa rakkauttaan!
Ehkä tämä on jonkun mielestä pinnallista, niin sitten on... mutta ei tarvitse minusta tulla syyttelee "avioliitto ei ole riittävän tärkeä" ja hyväksyä jokaisen näkemyksen asiasta.Ja näistähän voi toki väitellä, mutta ainakaan minun ajatuksia ei yksi rukoilisirkka saa muuttamaan!!!