Meillä pesukoneen johto seinässä suihkun ajan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhjkkbnbbv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hhjkkbnbbv

Vieras
Olen 20-vuotias mies eikä vaimoni ymmärrä, että pesukoneen johtoa ei voi pitää seinässä suihkun ajan. Siis meillä on johto seinässä kun käydään suihkussa, mutta virrat pois pesukoneesta. Mutta sehän on ihan yhtä paha juttu oli virrat päällä tai ei. Se riittää että johto on seinässä niin koneessa on ihan sama sähkövirta päällä. Olen sanonut asiasta, mutta vaimo vain sanoo, että suurempi riski on saada sähköisku on siinä kun sitä johtoa pitää niivittää irti. Johto on siis aika vaikeassa paikassa. Mutta silti. Joka kerta kun olen sanonut asiasta vaimo vain sanoo että yksi johto jo meni rikki ja hän näki omin kipinät siinä. Meillä ei Ole edes mitään suihkukoppia vaan pesukone on ihan samassa tilassa. Välillä olen ottanut johdon itse pois ja vaimo valittanut että pitää taas kiivetä ylös laittamaan se. Että tälleen sitten mennään täällä . Mitä mieltä olette tästä?

Meillä on helpossa paikassa ja otetaan aina käytön jälkeen pois seinästä. Tullu jo niin tavaksi. Voisko teillä laittaa jonku jatkojohdon niin ois aina helpompi irrottaa ite pesukoneen johto? Onko pistorasia sellasessa paikassa että ois mahdollista?

Meillä irrotetaan aina pesukoneen ja kuivausrummun pistokkeet seinästä suihkun ajaksi.

Exän setä kuoli suihkuun kun tuli joku sähkövika. Tehnyt minusta aika varovaisen..

Kiitos tästä viestistä. Pelastit ehkä mun ja perheenjäsenteni hengen. Mä en nimittäin tiennyt tätä. Syy on ehkä siinä, että vanhempieni luona asuessa pesukone oli aina erillisessä kodinhoitohuoneessa. Tämä ei siksi tullut koskaan puheeksi.Sitten kun asuin omillani en ole koskaan omistanut omaa pyykkikonetta, koska oli aina pesutupa. Nyt olemme aikeissa ostaa pesukoneen nykyisen mieheni kanssa pian. Kone olisi tulossa suihkuhuoneeseen. Olisin varmasti pessyt pyykkiä joskus suihkun aikana tai jälkeen tajuamatta vaaraa. Ehkä mies ei olisikaan muistanut mainita vaarasta mulle, koska luuli mun tietävän itsekseni. Kerroin äsken tästä viestistä miehelleni ja mies oli kauhuissaan, kun hän luuli kaikkien ihmisten muka tietävän ettei saa pitää konetta pistokkeessa suihku aikana.

Sähkömies valisti, että koneen alle menee vettä ja jos vettä menee sen verran että osuu alapohjaan, tulee suurella todennäköisyydellä sähköisku. Että kannattaa irrottaa Aina!

Näin unta siitä hankalassa paikassa olevasta pistokkeesta!!! :D ja jos oiski niin niinkuin näin niin koittakaa saaha joku tolokku siihen. Ottais se muakin päähän nitkuttaa irti sitä! :)

Meillä vedetään jatkojohto pukuhuoneesta suihkuverhon tangon yli että saa koneeseen virran, jos suihkun laittaa sillon päälle niin roiskeet osuu suoraan niihin 5 käyttämättömään paikkaan :D että joo, meillä otetaan aina pois seinästä :D

Kerro vaimollesi, että hankit pitävät todisteet siitä, että vaimo kieltäytyy sinun nimenomaisesta määräyksestä huolimatta ottamasta johtoa pois. Tämä siksi, että vältyt murhasyytteeltä, jos vaimosi kuolee suihkussa. Näin siinä tapauksessa, että poliisitutkimuksissa havaitaan johdon olleen rikki. Ota myös hyvä henkivakuutus, kun tuollaista ei kai lasketa itsemurhaksi.

Oliko se juuri tuon pesukoneen johto, jonka vaimosi näki kipinöivän? Minäkin sain sähköiskun pesukoneesta, jonka johto oli rikki sisäpuolelta siten, että sitä ei nähnyt päälle päin. En sentään tuonpuoleisesta kirjoita, ilmeisesti jalassa olleista kumipohjaisista tossuista oli hyötyä.

Saisi olla vaikka kuinka vaikeassa paikassa, mutta kyllä mä sen silti irti kiskoisin aina kun kone on lopettanut ohjelmansa. -Ja kieltäisin puolisoa pesemästä pyykkiä ellei muka jaksa moista tehdä.

Yhteistyössä