Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HeinäHattu:Ei meillä ole ettimällä ettineet,mut löysivät ne![]()
Aukasivat salaa yhden ja ihmettelivät että miten ne täällä on,eikä pukilla. Vaikka teisivät että käytiin ne ostaan.
Nyt ne ei uskalla enään aukasta tuota ovea ku itse kehittivät jutun että siellä istuu harmaapartanen tonttu ja vahtii.
Meillä leipäkaappi ei ole aikuisten kaappi.Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:no kyllä mä ainakin tiiän etteivät etsi.. ja eivät mitään löyä vaikka etsisivät, eivät meinaan ole täällä vaan mummolassa ja varastossa =)ja kun eivät muutenkaan pengo noita kaappeja (kiitos kurinpidon), niin miks nyt?
Mulla saattaa vaatekaapissa olla vaikka mitä leluja ja tavaroita ja leipäkaapissa karkkia ja suklaata ja ikinä eivät niitä ole penkoneet, lapsilla ei nähkääs ole mitään asiaa aikuisten kaapeille![]()
Meillä keittiö on oleskeluhuone, läksynteko huone, askarteluhuone jne.On tosin olohuoneen jatkona. Jos mää saisin päättää, niin keittiö olisi täysin miehen valtakuntaa. Siis siinä perinteisessä mielessä.Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:No leipäkaappi on keittiössä ja keittiöön ei ole lapsilla asiaa kuin syömään ja esikoisella jos hakee jääkaapista jotain...
Keittiö on minun valtakuntaani...![]()
![]()
Me kurkittiin kans.Alkuperäinen kirjoittaja HeinäHattu:B) Mä muuten muistan omasta lapsuudesta että kyllä me ainakin kurkittiin. :saint: Sitten harmitti aattona ku tiesi jo etukäteen.