Meillä on varmaankin vähän vajavaisia lapsia kun ei ne etsi mitään paketteja mistään:0

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei muuten meilläkään etsi lapset joululahjoja (sillähän ei oo mitään tekoo asian kanssa et ovat vasta 4&5 vuotiaat ja meillä ei sellasia kaappeja ole mihin niitä voisi piilotella) :whistle:

Aih voi vitsi jos poika vetäis yhden paidan alas vaatekaapista niin sieltä alta tulis kypärä esiin...Kiitos muistutuksesta,meenkin tästä heti sen paketoimaan,muut on jo paketoitu ja varastossa hyvässä piilossa :D

meillä on sohvan sisällä lahjat..tuossa pari iltaa sitten ne äkkäs ne lahjat sielä, mutta kun pukki ne on lähettäny etukäteen ettei olis sitten aattona niin paljon kannettavaa, ni ovat antaneet olla sielä sit kiltisti :) :xmas:

Ei meillä ole ettimällä ettineet,mut löysivät ne :o
Aukasivat salaa yhden ja ihmettelivät että miten ne täällä on,eikä pukilla. Vaikka teisivät että käytiin ne ostaan.
Nyt ne ei uskalla enään aukasta tuota ovea ku itse kehittivät jutun että siellä istuu harmaapartanen tonttu ja vahtii.

no kyllä mä ainakin tiiän etteivät etsi.. ja eivät mitään löyä vaikka etsisivät, eivät meinaan ole täällä vaan mummolassa ja varastossa =) ;) ja kun eivät muutenkaan pengo noita kaappeja (kiitos kurinpidon), niin miks nyt?
Mulla saattaa vaatekaapissa olla vaikka mitä leluja ja tavaroita ja leipäkaapissa karkkia ja suklaata ja ikinä eivät niitä ole penkoneet, lapsilla ei nähkääs ole mitään asiaa aikuisten kaapeille ;)

Alkuperäinen kirjoittaja HeinäHattu:
Ei meillä ole ettimällä ettineet,mut löysivät ne :o
Aukasivat salaa yhden ja ihmettelivät että miten ne täällä on,eikä pukilla. Vaikka teisivät että käytiin ne ostaan.
Nyt ne ei uskalla enään aukasta tuota ovea ku itse kehittivät jutun että siellä istuu harmaapartanen tonttu ja vahtii.
:D

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
no kyllä mä ainakin tiiän etteivät etsi.. ja eivät mitään löyä vaikka etsisivät, eivät meinaan ole täällä vaan mummolassa ja varastossa =) ;) ja kun eivät muutenkaan pengo noita kaappeja (kiitos kurinpidon), niin miks nyt?
Mulla saattaa vaatekaapissa olla vaikka mitä leluja ja tavaroita ja leipäkaapissa karkkia ja suklaata ja ikinä eivät niitä ole penkoneet, lapsilla ei nähkääs ole mitään asiaa aikuisten kaapeille ;)
Meillä leipäkaappi ei ole aikuisten kaappi.

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
No leipäkaappi on keittiössä ja keittiöön ei ole lapsilla asiaa kuin syömään ja esikoisella jos hakee jääkaapista jotain...
Keittiö on minun valtakuntaani... ;) :laugh:
Meillä keittiö on oleskeluhuone, läksynteko huone, askarteluhuone jne.On tosin olohuoneen jatkona. Jos mää saisin päättää, niin keittiö olisi täysin miehen valtakuntaa. Siis siinä perinteisessä mielessä. :D

Yhteistyössä