Meillä on pojan kanssa ollut röhnötys päivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on ollu kans röhnötyspäivä, iski niin jumalaton väsymys ja uupumus, etten oo jaksanut tehä tänään mitään muuta ku maata paikoillani. Nyt se kyllä jo helpotti, sain tehtyä äsken ruokaaki (johon "vahingossa" pistin niin paljon valkosipulia, että silmiä kirvelee vieläki :D) ja tuntuu, että voisin piristyä..

Välillä on tällasia päiviä, onneks huomenna ei oo enää samanlaista.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;25544182:
Mulla on ollu kans röhnötyspäivä, iski niin jumalaton väsymys ja uupumus, etten oo jaksanut tehä tänään mitään muuta ku maata paikoillani. Nyt se kyllä jo helpotti, sain tehtyä äsken ruokaaki (johon "vahingossa" pistin niin paljon valkosipulia, että silmiä kirvelee vieläki :D) ja tuntuu, että voisin piristyä..

Välillä on tällasia päiviä, onneks huomenna ei oo enää samanlaista.

Silloin kannattaakin olla vaan jos koko kroppa väsyy...väkisin ei juur kannata tehdä mitään :) Hyvä "vahinko"...

Silloin kannattaakin olla vaan jos koko kroppa väsyy...väkisin ei juur kannata tehdä mitään :) Hyvä "vahinko"...

Joo, mulla tulee näitä väsymyspäiviä aina toisinaan, ajan myötä oon oppinu kuuntelemaan kehoa.. ei sille kumminkaan mitään voi, ni antaa olla vaan. :)

PPPP: Paranemisia. Onneks on kumminki Putous, se on ihan huippu sarja. :) Mulla ei vaan oo telkkaria ja mokkula takkuaa aina paitsi aamukuudelta, nii pitää herätä huomenna aikasin kattomaan Putous ja Skins. :D

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="Tanjuska";25544601]Aamulla olin pojan kans ulkona pulkkamäessä ja päiväunien jälkeen lähdettiin HopLopiin jossa vierähti kaksi tuntia ja äsken vedettiin Hesen ateriat =). Ei niin terveellistä mutta ah niin paheellisen hyvää.[/QUOTE]

Hihihi....ne ovat juuri sitä..teilläkin on ollut erittäin mukava ja onnistunut päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;25544605:
Voi että! Mihin tässä nyt lähtis että vois kattoa?! :D Toivottavasti se tulee Areenaan huomiseksi, pitkään aikaan en oo nähnyt Uutisvuotoa siellä.

Eikö oo ollut areenassa? Kyllä me yks ilta miehen kanssa sieltä uutisvuotoa katottiin. Sähän voisit vaikka "murtaa nilkkasi" ja mennä päivystyksen odotusaulaan? Siellähän on ainakin telkkari :whistle:

Päivä oli tosi ihana mutta nyt on vanhan polvet ja peppu kipeät kun ensin liukurin kanssa tuli kolhuja ja sitten tuolla HopLopissa piti pojan kanssa konttia ja kiipeillä ja laskea mutta hauskaa oli ja pikkuinen ihan täpinöissään kun äitikin osallistui seikkailuihin. Hän kysyi jo että koska mennään uudestaan ja sovittiin että sitten kun äidin mustelmat on parantuneet :laugh:

Yhteistyössä