Ihan koko päivä siis...Poika on saanut vähän sanella päivän puuhat. Nyt pelaa ja mä otan kohta pitsan uunista...kiva kun ollaan ihan kaksin 
Mites muiden iltapäivään kuuluu?
Mites muiden iltapäivään kuuluu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;25544182:Mulla on ollu kans röhnötyspäivä, iski niin jumalaton väsymys ja uupumus, etten oo jaksanut tehä tänään mitään muuta ku maata paikoillani. Nyt se kyllä jo helpotti, sain tehtyä äsken ruokaaki (johon "vahingossa" pistin niin paljon valkosipulia, että silmiä kirvelee vieläki) ja tuntuu, että voisin piristyä..
Välillä on tällasia päiviä, onneks huomenna ei oo enää samanlaista.
Osa lapsista poissa viikonlopun ja jäljelle jääneet on kuumeessa.
Joten röhnötetty on mekin ja ihan huolella![]()
Putousta odotellessa.
Silloin kannattaakin olla vaan jos koko kroppa väsyy...väkisin ei juur kannata tehdä mitäänHyvä "vahinko"...
Mun poika taasen haluaa ehdottomasti katsoa mun kanssa sen TerraNovan ....
Se menee tallennukseen, katson sitten isompien lasten kanssa sen kun kotiutuvatvaikuttaa hyvälle sarjalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;25544319:Mikä on TerraNova?
Aaa okei.Spiilbärin uus sarja, tieteis/ fantasia -- millä sen nyt kuvailisi? K12.
Ujui! Uutisvuoto! Tällasina päivinä harmittaa tosi paljon se, ettei oo telkkaria.Aamupäivällä siivosin ja nyt istun töissä. Piiiitkä yövuoro. Syön marianneja ja katon ainakin putouksen ja uutisvuodon :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;25544477:Ujui! Uutisvuoto! Tällasina päivinä harmittaa tosi paljon se, ettei oo telkkaria.
Voi että! Mihin tässä nyt lähtis että vois kattoa?!Ja siellä on Haavisto & Niinistö! Nyt otetaan miehestä mittaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;25544605:Voi että! Mihin tässä nyt lähtis että vois kattoa?!Toivottavasti se tulee Areenaan huomiseksi, pitkään aikaan en oo nähnyt Uutisvuotoa siellä.
Perfekti.. ei imperfekti.Niin missä sinä tässä lähellä asuit?