Alkuperäinen kirjoittaja :O:Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja memmu123:Ettei vaan olisi liian vilkas mielikuvitus ?![]()
Tai miksette ota ja muuta pois ? Tai pyydä joku meedio tutkimaan paikkaa :saint:
tuskin on mielikuvitus koko poppoolla
ja muilla jokka täällön käyny.
Tää ei oo nyt semmosta "kummitus juttua että hei sillonko kello löi 12 niin veitsi välähtää, kurkku katkeaa isä tekee kurkku voileipää!!!!!"
vaan semmosta " nii ja sitte ja sitte ja aaah blääh.." <-- siis normaalia jorinointia siinä missä ihmisistäki. en ole semmoinen "himo kummitus uskovainen" vaan ajanmyötä on sattunu kaikenlaisia juttuja.
Oon minä sille papalle sanonu muutaman kerran että mene pois.
Niin on muutamaksi päivää kavonnu.
Nyt juuri äsken sanoin että menkää valoon keitä lie olettekaan. että minä en sitä valoa näe,mutta te näätte. tuli jotenki "omituinen" olo sen jälkeen.
Eikös ne meediot käytä salviaa nuitten poistoon?
mitenköhän sitä käytetään?
:O
ja PELOTTAVIN PAIKKA koko tässä talossa on tän kerrostalon kellari jossa on häkkivarastot. Juttu kiertää että kauan sitten ois joku nuori naikkonen sinne raiskattu ja tehty jotain. Jutulla ei taida olla toden perää mutta silti ei oo kovin kiva kävellä sitä pitkää käytävää viimiselle häkille asti ja kun keskenkaiken sammuu valot ja tuntuu kuin joku koskettaa lämpimästi olkapäästä samalla sekunnilla kun oot aikomassa lähteä juoksemaan kohti katkasijaa.Ja se kosketus tuntu siltä niinku se ois yrittäny toppuuttaa "että kävele mielummin täällä pimeässä".
Siis "poltetaan" ja kuletaan talo läpi.Näin Williamsin Lisa ainakin tekee.
Miten mie saan aina kylmiä väreitä,kun vastaan sulle :ashamed: ?
Ja yritin jo aiemmin mut kone tilttas :/ ,eikä oo aiemmin sitä tehny...