Meillä kummittelee!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aaaveet pois!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :O:
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja memmu123:
Ettei vaan olisi liian vilkas mielikuvitus ? :laugh:
Tai miksette ota ja muuta pois ? Tai pyydä joku meedio tutkimaan paikkaa :saint:

tuskin on mielikuvitus koko poppoolla :D
ja muilla jokka täällön käyny.

Tää ei oo nyt semmosta "kummitus juttua että hei sillonko kello löi 12 niin veitsi välähtää, kurkku katkeaa isä tekee kurkku voileipää!!!!!"

vaan semmosta " nii ja sitte ja sitte ja aaah blääh.." <-- siis normaalia jorinointia siinä missä ihmisistäki. en ole semmoinen "himo kummitus uskovainen" vaan ajanmyötä on sattunu kaikenlaisia juttuja.

Oon minä sille papalle sanonu muutaman kerran että mene pois.
Niin on muutamaksi päivää kavonnu.

Nyt juuri äsken sanoin että menkää valoon keitä lie olettekaan. että minä en sitä valoa näe,mutta te näätte. tuli jotenki "omituinen" olo sen jälkeen.

Eikös ne meediot käytä salviaa nuitten poistoon?

mitenköhän sitä käytetään?
:O

ja PELOTTAVIN PAIKKA koko tässä talossa on tän kerrostalon kellari jossa on häkkivarastot. Juttu kiertää että kauan sitten ois joku nuori naikkonen sinne raiskattu ja tehty jotain. Jutulla ei taida olla toden perää mutta silti ei oo kovin kiva kävellä sitä pitkää käytävää viimiselle häkille asti ja kun keskenkaiken sammuu valot ja tuntuu kuin joku koskettaa lämpimästi olkapäästä samalla sekunnilla kun oot aikomassa lähteä juoksemaan kohti katkasijaa. :) Ja se kosketus tuntu siltä niinku se ois yrittäny toppuuttaa "että kävele mielummin täällä pimeässä".

Siis "poltetaan" ja kuletaan talo läpi.Näin Williamsin Lisa ainakin tekee.
Miten mie saan aina kylmiä väreitä,kun vastaan sulle :ashamed: ?
Ja yritin jo aiemmin mut kone tilttas :/ ,eikä oo aiemmin sitä tehny...

Noihin sähkösiin juttuihin kommentoisin jotta viime viikolla kävin illalla esikon kanssa äidin haudalla,vielä oli kukat haudan peittona.Rupes sormia pistelee sähkösesti ihan hirveesti,mutta oli jotenkii niin rauhallista .Siis äiti nukku pois 10.6.eli aika "tuore"juttu :'(

Meillä oli myös kun tänne muutettiin. Enemmän sellanen ilkeä, kävi vauvaa herättämässä itkemään. :/
Käskin aina poistumaan Jeesuksen nimeen, ja kun kunnolla rukoilin niin ei oo näkynyt.
Meillä oli aika sitkeässä. Aina meni pois kun käskin häipyä, mutta tuli uudestaan. Nyt ei oo aikoihin enää ollut.

Rukoile Jeesuksen nimeen ja usko, niin ne lähtee kyllä pois. :)

Paitsi että on tässä pari tapausta ollut öisin, mutta musta tuntuu että ei ole se sama koska ei lapsia kiusaa eikä näy mitään. Taitaa olla se itse paha joka mua yrittää pelotella. Siinähän yrittää, ei onnistu.

Alkuperäinen kirjoittaja Uskova kans:
Alkuperäinen kirjoittaja kore:
Itse kristittynä kutsuisin jonkun papin tms. paikalle, siis sellaisen joka tunnustaa tollasen kummittelun tosiasiaksi, ja kysyisin neuvoa. Jos ajatus tuntuu teille kovin vieraalta, koittakaa just tota konstia jonka joku sanoi, että kun tuntuu aaveita olevan läsnä, ystävällisesti mutta jämäkästi kehottaa jatkamaan matkaa. Jotenkin lastenkin takia pitäis saada ne pois.

Mietin että eikö pitäisi Jeesuksen nimeen käskeä kummitusten häipyä, eikait pahat henget usko muuten?

Näin kyllä. Toisaalta en tiedä miten homma menee, jos itse ei esim. usko Jeesukseen?

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Uskova kans:
Alkuperäinen kirjoittaja kore:
Itse kristittynä kutsuisin jonkun papin tms. paikalle, siis sellaisen joka tunnustaa tollasen kummittelun tosiasiaksi, ja kysyisin neuvoa. Jos ajatus tuntuu teille kovin vieraalta, koittakaa just tota konstia jonka joku sanoi, että kun tuntuu aaveita olevan läsnä, ystävällisesti mutta jämäkästi kehottaa jatkamaan matkaa. Jotenkin lastenkin takia pitäis saada ne pois.

Mietin että eikö pitäisi Jeesuksen nimeen käskeä kummitusten häipyä, eikait pahat henget usko muuten?

Näin kyllä. Toisaalta en tiedä miten homma menee, jos itse ei esim. usko Jeesukseen?

Juu,tätä muuten mietin itekin ,kun oon ateisti?
Ite uskon ihan pelkästään hyvään ja pahaan :saint:

tsirpukka, oletko itse AP? Olen se joka puhui niistä vapaamuurareiden kutsumista hengistä. Toi talossasi oleva henki vaikuttaa nimenomaan sellaiselta. Voin kirjoittaa yv:tä vielä jos haluat.
Uskon kyllä kans siihen, että joku pappi (mahd helluntailainen tai muu joka oikeasti uskoo näihin henkivalta asioihin) vois olla ainoa apu lähellä.

Yhteistyössä