meillä kummittelee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäuskoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joku ehdotti tuolla kauhukohtausta ja minäkin sanoisin, että sillä voi ainakin jotain selittää. En tiedä tosin alkuperäisen kirjoittajan tapausta.

Meillä tuo sai juuri 2-vuotiaana kaikista eniten noita kauhukohtauksia. Joka yö samaan aikaan, noin kaksi tuntia nukahtamisen jälkeen. Ne olivat hurjaa katsottavaa ja välillä todellakin tuli ajatelleeksi, onko huoneessa joku, kun lapsi silmät ammollaan tuijotti jonnekin. Mutta sitten opittiin ennakoimaan noi kauhukohtaukset. Vähän ennen oletettua kauhukohtausta heräteltiin lasta, käytettiin pissalla ja vietiin takaisin nukkumaan. Siihen loppui tuijottelut kaukaisuuteen ja kirkumiset :)

Meidän koira ennen kun miehen sisko miehensä kanssa vielä asui kylän vanhassa pappilassa oli hirveän levoton. Uikutti ja vinku, kulki huoneissa edestakaisin levottomana. Yks kerta sitten oli käynyt saunan lattialle vääntämässä hätätortut vaikka muuten kyllä oli ja on edelleenkin ehdottoman sisäsiisti koira, pystyy pidättämään kauankin tarpeitaan jos tilanne niin vaatii.

Ja tämä miehen sisko ja sen mies oli yks kerta yläkerran makuuhuoneessa johon menee kierreportaat heränneet tasan yhtäaikaa siihen tunteeseen et joku noussut portaat ylös ja tuijottaa heitä. Mitään ei ollu näkyny mut inhottava olo molemmille oli jääny siitä.. Hyi.

Alkuperäinen kirjoittaja Amanda:
Olen uskossa ja olen joutunut tiettyinä aikoina kokemaan myös "pahan" läsnäoloa. Muutama pointti, kysymys ei ole kuolleista ihmisistä tms vaan paholaisen henkiolennoista, demoneista. Jumala on suurempi, ja vain Jumalan antamalla auktoriteetilla niitä voi ajaa pois. Kannattaa rukoilla, pyytää Jeesuksen apua. Ei enkeleitä rukoilla! Jumalaa voi pyytää lähettää enkeleitä. Olen nähnytkin sellaisen. Joku syy kyseisiin tilanteisiin on. Usein kyseisissä paikoissa on tapahtunut jotain, jokin esine on liittynyt johonkin epäpuhtaaseen, tai ihmiset ovat avanneet elämänsä pahoille voimille omien tekojensa kautta. Ei ihme että v 2008 ilmiöt vain lisääntyy, koska ihmiset pelaavat enemmän kuin koskaan demonisten voimien kanssa erilaisten "spirituaalisten" juttujen kautta, uususkonnot, meditaatiot, jooga ym ym yleisimpiä kuin koskaan. Paha puetaan valkeuden kaapuun.

Kääk, onko joogakin perkeleestä???????????????????????????????

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä olen niin dorka, etten koskaan ole tajunnut että kummitukset ja kristinusko jotenkin liittyvät toisiinsa?

Ei ne oikein liitykkään, siksi ne on niin iso ongelma, jos joku on niin herkkä, että joutuu tunustamaan sellaisen olemassaolon mitä järki ei selitä ja silmä jokaisella heti näe.
Itämaisiin filosofioihin myös yliluonnolliset asiat sopeutu paljon paremmin.

rukoile jumalaa jeesuksen nimeä huuda niin saatana vapisee ja kaikki pahat henget lähtevät pois jumala voi sua auttaa pyydä jeesukselta anteeksi syntejäs ja pyydä jeesusta elämääsi ni ei tarvitse enää pelätä

Yhteistyössä