Miten teidän 2½v nukkuu yöt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itsekäs paska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itsekäs paska

Vieras
Meillä on tullu nyt sellanen "ongelma" että neiti suostuu nukkumaan omaan sänkyynsä,mutta yöllä/aamuyöstä käy hereillä ja kömpii viereen. Oon tosi huono nukkumaan kun tyttö vieressä,pyörii ja hyörii. Kokeilin että laitoin ensin tytölle oman patjan meidän huoneeseen mutta silti tuli viereen eikä suostunut patjalle,no sitten siirsin tytön sängyn meidän huoneeseen ja silti tuli meidän viereen.. :( mä olen niin väsyny!! :(

ostakaa isompi sänky? :)
meidän poika ei kömmi viereen, nukkuu omassa sängyssään meidän sängyn vieressä. mutta jos tulisi viereen niin ei haittaisi, mukavahan se on vierekkäin nukkua

Silmät kiinni...

Ei vaa, tuon ikäsenä lähes poikkeuksetta joko nukahti viereen tai kömpi sit kainaloon yön kuluessa.

Nyt ½ vuotta myöhemmin alko nukkuu taasen kokonaisia öitä omassa sängyssä (joka tosin on meidän makkarissa) ja nyt vieläpä nukahtaa itsekseen.

nukahtaa huonosti, virtaa kuin pienessä kylässä.

toisinaan nukkuu pihahtamatta koko yön, toisinaan herää ja herättää ehkä sata kertaa. Joskus haluaa viereen, toisinaan se ei kelpaa kun yritän että pääsisi itsekin pitkälleen...

Meidän tyttö nukkuu omassa sängyssä omassa huoneessa. Jos tulee yöllä meidän huoneeseen, niin hänet palautetaan takaisin omaan huoneeseensa nukkumaan. Siihen on tottunut ja hyvin jää keskellä yötäkin nukkumaan.
Me tehtiin alusta alkaen se päätös että tyttö ei meidän viereen tule nukkumaan.

On noilla molemmilla ollu kausia, että vaik ihan hyvin ovat nukahtaneet omaan sänkyyn niin sitten kömpineet viereen aamummalla. Välillä ovat nukkuneet ihan ok, mutta etenkin jos vauva on ollu vieressä on ollu aika ahdasta ja välil se on ollu sellasta hirveetä pyörimistä et kukaan ei o saanu nukuttua. Mä oon sillon vieny heidät takasin omaan sänkyyn vaan.

Nukkuu välillä meidän vieressä ja välillä sohvalla. Ja joskus herää yöllä sohvalta, käy pissalla ja kömpii sitten meidän viereen. Oman sängyn saa vasta kun muutetaan. Tähän asti ei ole ollut tarvetta, mutta nyt tosiaan varmaan kuukauden verran halunnut nukkua sohvalla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eli voi kuulua ikäänkin? mustakin olis ihana nukkua tytön kanssa mutta kun se pyörii ja hyörii..en osaa nauttia kun itse sitten väsynyt.

näin meilläki oli. sitten pidin taaperounikoulua ja muutamassa yössä tehosi. nyt taas on alkanut tulla viereen...

Alkuperäinen kirjoittaja manta:
Meidän tyttö nukkuu omassa sängyssä omassa huoneessa. Jos tulee yöllä meidän huoneeseen, niin hänet palautetaan takaisin omaan huoneeseensa nukkumaan. Siihen on tottunut ja hyvin jää keskellä yötäkin nukkumaan.
Me tehtiin alusta alkaen se päätös että tyttö ei meidän viereen tule nukkumaan.

Tuota vois kokeilla,musta vain tuntuu että menee huutamiseksi tytöllä :(

Omaan sänkyyn nukahtaa..toisinaan nukkuu siellä koko yön..toisinaan meiän sängyssä tai patjalla sängyn vieressä..riippuen siitä onko sisko ehtinyt jo meiän sänkyyn vai ei!
mä onneksi nukun hyvin, melkein paremminkin jos lapsi/lapset nukkuu vieressä!

Yhteistyössä