Meidän neiti hipsii joka yö (siis aivan poikkeuksetta) äidin ja isän viereen klo.01-03 välisenä aikana. Eikä siinä sinällään mitään, mutta kun neitonen nukkuu niin hirveän levottomasti! Potkii, kääntyilee on välillä jommankumman vanhemman päällä ja välillä kiljuu "lisää peittoa" tai "peitto pois". Tyttö on tullut meidän väliin siitä asti kun siirtyi pinnasängystä lasten sänkyyn eli vuoden päivät jo. Siirrettiin jossain vaiheessa jopa tytön sänky meidän sängyn viereen, mutta neiti tuli sieltä silti eikä suostunut menemään enää omaan sänkyyn takaisin. Nyt kun muutettiin lapset tonne isompaan makkariin ja itse pienempään niin se sänky ei kyllä meidän viereen enää mahtuisikaan...
Periaatteessa olen sitä mieltä, että pienen lapsen pitää voida tulla vanhempien viereen yöllä, mutta tätä on jatkunut nyt niin pitkään eikä meillä kukaan nuku näin! Hirvittää kuinka tässä käy jos pikkuveli 1v.keksii kohta alkaa harrastamaan samaa... :xmas: Apuva!! Pitääkö sitä neitiä vaan kantaa yöllä omaan sänkyyn kunnes pysyy siellä (ja mahdollisesti herättää veljensäkin huudolla) vai mikä neuvoksi?? Olis kiva välillä nukkuakin... :snotty:
Periaatteessa olen sitä mieltä, että pienen lapsen pitää voida tulla vanhempien viereen yöllä, mutta tätä on jatkunut nyt niin pitkään eikä meillä kukaan nuku näin! Hirvittää kuinka tässä käy jos pikkuveli 1v.keksii kohta alkaa harrastamaan samaa... :xmas: Apuva!! Pitääkö sitä neitiä vaan kantaa yöllä omaan sänkyyn kunnes pysyy siellä (ja mahdollisesti herättää veljensäkin huudolla) vai mikä neuvoksi?? Olis kiva välillä nukkuakin... :snotty: