Monesti ollut sellasia pieniä juttuja..
tossa aukee sellanen sulakekaappi ittekseen.. lapset ei tosiaan sitä auki kun ei ylety.. ja se pitää kuitenki painaa kiinni.. en tiiä miten se sit aukee..
ja eilen.. tässä joaain tein ,ja olin niin keskittynyt ja sivusilmällä näin kun tosta ovesta suhahti ohi jokin/joku :$ onhan meillä kissa.. mut se päästi viel äänenkin.. siis ihan kun ois naurahtanut sillain kunnolla ja suht kovaa.. ja meni ku lentämällä ohi.. pelästyin niin pirusti et meinas sydän pysähtyä..
lapset oli jo sillon nukkumassa..
kissakaan en uskaltanu huutaa jos se tulee toisesta suunasta en ois saanu unta varmaan ollenkaan.. :x
no hetken päästä se kissa tuli.. toisesta suunnasta.. ja arvatkaa kuka nukku valot päällä
täs välillä huomaa kaikenlaisia pikkujuttuja.. mut sit taas ajattelee et ei nyt sentään.. mut toi eilinen oli kyl jo aika pelottava homma.. :kieh:
tossa aukee sellanen sulakekaappi ittekseen.. lapset ei tosiaan sitä auki kun ei ylety.. ja se pitää kuitenki painaa kiinni.. en tiiä miten se sit aukee..
ja eilen.. tässä joaain tein ,ja olin niin keskittynyt ja sivusilmällä näin kun tosta ovesta suhahti ohi jokin/joku :$ onhan meillä kissa.. mut se päästi viel äänenkin.. siis ihan kun ois naurahtanut sillain kunnolla ja suht kovaa.. ja meni ku lentämällä ohi.. pelästyin niin pirusti et meinas sydän pysähtyä..
lapset oli jo sillon nukkumassa..
kissakaan en uskaltanu huutaa jos se tulee toisesta suunasta en ois saanu unta varmaan ollenkaan.. :x
no hetken päästä se kissa tuli.. toisesta suunnasta.. ja arvatkaa kuka nukku valot päällä
täs välillä huomaa kaikenlaisia pikkujuttuja.. mut sit taas ajattelee et ei nyt sentään.. mut toi eilinen oli kyl jo aika pelottava homma.. :kieh: