Meillä kummittelee sit oikeesti =O

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CrystalBlue

Aktiivinen jäsen
07.03.2007
7 637
0
36
Varsinais-Suomi
Monesti ollut sellasia pieniä juttuja..
tossa aukee sellanen sulakekaappi ittekseen.. lapset ei tosiaan sitä auki kun ei ylety.. ja se pitää kuitenki painaa kiinni.. en tiiä miten se sit aukee..

ja eilen.. tässä joaain tein ,ja olin niin keskittynyt ja sivusilmällä näin kun tosta ovesta suhahti ohi jokin/joku :$ onhan meillä kissa.. mut se päästi viel äänenkin.. siis ihan kun ois naurahtanut sillain kunnolla ja suht kovaa.. ja meni ku lentämällä ohi.. pelästyin niin pirusti et meinas sydän pysähtyä..

lapset oli jo sillon nukkumassa..
kissakaan en uskaltanu huutaa jos se tulee toisesta suunasta en ois saanu unta varmaan ollenkaan.. :x

no hetken päästä se kissa tuli.. toisesta suunnasta.. ja arvatkaa kuka nukku valot päällä :whistle:

täs välillä huomaa kaikenlaisia pikkujuttuja.. mut sit taas ajattelee et ei nyt sentään.. mut toi eilinen oli kyl jo aika pelottava homma.. :kieh:
 
Täällä kun on eteisessä kokovartalopeili. Olin siinä eteisen peilin edessä laittautumassa aamulla, lapsi nukkui vielä makkarissa, mies oli töissä ja lemmikkejä meillä ei ole. Sen peilin vieressä on heti melkein ovi josta pääsee veskiin ja se ovi oli sillä hetkellä ennestään vähän raollaan ja veskistä valot pois. Siinä meikkasin kaikessa rauhassa ja yhtäkkiä se ovi aukeni, siis sen verran levälleen että minäkin olisin siitä raosta mahtunut kulkemaan. Ei varmasti käynyt läpiveto kun ikkunat oli kiinni.
 
Meillä on vanha talo , en koskaan ole outoja ääniä tms kuullut .
mutta useinkin olen näkevinäni jonkun menevän ikkunan edestä. pariin kertaan olen mennyt portaille vastaan kun olen luullut että joku meille tulee.
Tällä kylällä kummittelee yhdessä talossa ja sen edessä kulkevalla tiellä, nämä kulkiat on monikin ihminen nähnyt, itse en kuitenkaan vaikka usein siitä kuljen hämärälläkin.
 
Tätini entisessä asunnossa tapahtui vastaavanlaista. Ihan vaarattomia ne "toisessa ulottuvuudessa" olevat yleensä ovat ja niitä on kaikkialla, ihmisiä jotka jostain syystä kuoleman jälkeen jäävät "välitilaan."
Voisiko jollain läheiselläsi kuolleella olla sinulle jotain asiaa?
Tätini tunsi kosketuksen esim. olallaan joskus kotona ollessaan (asui asunnossa lähes 20 vuotta) ja tiesi vähän samoin perustein kuin sinäkin että asunnossa oli joku.
 
Toinen juttu on kun äidilläni on kesäasunto (vanha puutalo) Otettiin siitä edustalta kuvia kun oltiin viime kesänä siellä ihan perheen kesken. Siellä ei tullut mitään epäluonnollista olo (mitä nyt vähän lattiat narisee :whistle: ) mutta kotona katsottuna siitä valokuvasta jossa taustalla talo näyttää kuin ikkunassa seisoisi jonkun vanhan naisen haamu. Siis sellainen haalea kuvatus, mietittiin vielä että voisiko se heijastua jostain ja ei.. ei vaikka tutkittiin pihaakin myöhemmin että heijastuuko jotain sen muotoista ikkunaan, ei siellä ole mitään mikä sillälailla ikkunaan voisi heijastua. Eikä sisällä voinut olla ketään ihmistä kun oltiin koko perhe ulkona. Tällaista sattunut, olen aina uskonut vähän yliluonnolliseen että voisi olla ihan mielikuvitustakin mutta se en ollut minä joka tuon siitä valokuvasta huomasi :D vaan mieheni ja lapset ja kun ollaan kuvaa näytetty muillekin niin muitakin on ollut näkevinään saman.
 
Nuo jutut voivat olla pelottavia, mutta kuten minulle aikoinaan sanottiin: ennemmin eläviä kannattaa pelätä kuin kuolleita. Itse olen todella herkkä noille asioille, ja olenkin jo tottunut niihin. :)

Olisi mukava löytää/aloittaa keskustelu yliluonnollisista kokemuksista, saisi siellä kertoilla omista kokemuksista, kun niitä tuntuu monella olevan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:
Nuo jutut voivat olla pelottavia, mutta kuten minulle aikoinaan sanottiin: ennemmin eläviä kannattaa pelätä kuin kuolleita. Itse olen todella herkkä noille asioille, ja olenkin jo tottunut niihin. :)

Olisi mukava löytää/aloittaa keskustelu yliluonnollisista kokemuksista, saisi siellä kertoilla omista kokemuksista, kun niitä tuntuu monella olevan.

Mä oon aina pienestä pitäen jotenkin uskonut noihin kummituksiin :ashamed:
koulussa oli joskus tarina että siell oli joku tyttö kuollut kun oli tippunut toisen kerroksen kaiteen yli.. tää koulu mis olin niin oli joku yli 100v vanha..

ja et se tyttö sitten oli siel välil ollut..kävellyt ..
 
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:
Nuo jutut voivat olla pelottavia, mutta kuten minulle aikoinaan sanottiin: ennemmin eläviä kannattaa pelätä kuin kuolleita. Itse olen todella herkkä noille asioille, ja olenkin jo tottunut niihin. :)

Olisi mukava löytää/aloittaa keskustelu yliluonnollisista kokemuksista, saisi siellä kertoilla omista kokemuksista, kun niitä tuntuu monella olevan.

Mä oon aina pienestä pitäen jotenkin uskonut noihin kummituksiin :ashamed:
koulussa oli joskus tarina että siell oli joku tyttö kuollut kun oli tippunut toisen kerroksen kaiteen yli.. tää koulu mis olin niin oli joku yli 100v vanha..

ja et se tyttö sitten oli siel välil ollut..kävellyt ..

Minä taas en ole uskonut pienestä pitäen. Tuntemukset sun muut ovat tulleet vasta myöhemmällä iällä. Vaikka saatan ihan töötiksi leimautuakin, niin voin sanoa, että kyllä noita asioita tapahtuu. Kerroin äidilleni näkemistäni ja kokemistani asioista, ja hän kertoi että hänen sukunsa puolella tuota herkkyyttä on aina ollut. Vai miten selitetään omat ruumiistairtautumiskokemukseni hereillä ollessani, "kummitusten" näkemiseni tai aurat sun muut? :)
 
Onhan noita pelottavia kokemuksia. Kerran oltiin yötä miehen kanssa yhdessä talossa ja siellä on tullut todella pelottava tunne. Oltiin nukkumaan menossa enkä saanut unta millään ja mies nukkui jo. Mua rupesi voimakkaasti pelottamaan ja kammottamaan. Tuntui ihan että mies siinä vieressä ei ole oikeasti mun mieheni, vaan joku muu henki mun mieheni ruumiissa ja siis ihan oikeasti alkoi tuntua sille todella voimakkaasti.

Olin ihan hiljaa ja yritin nukkua. Mun mies ei koskaan yleensä herää kun se simahtaa :D ennen kun aamulla ja sitten sinä yönä kun hytisin kauhuissani mun mies kesken unien heräsi yhtäkkiä eikä puhunut mitään. Nousi vaan istumaan ja katsoi, luoja sentään että kammotti. Aloin kirkumaan ihan täyttä kurkkua ja mun oli juostava toiseen huoneeseen. Mies vähän ihmetteli :D Ja tuli perässä että mitä hemmettiä. silloin ei naurattanut yhtään ja se tunne että "tuo ei ole mun mies" lähti vasta kun menin autoon istumaan ja mies tuli sinne perässä.

Mulle ei ole ennen tullut vastaavaa tunnetta, että ajattelin jo olenko tulossa hulluksi. En tiedä mistä tuo tuli, voihan se olla vain vainoharhaisuutta mutta aika voimakas kauhistuttava tunne tuli ihan tuosta vaan ja se loppui siellä autossa.
 

Similar threads

Yhteistyössä