Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmph::flower:
Ai kun luksusta! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Jee:Paljon maksoi, montako tuntia teki? Isokin talo?
Ikkunat voisin pesettää koska se homma on hanurista.
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:hitto oon kateellinen :xmas:
jes alan selaamaan paikallisia siivousliikkeitä...Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Jee:Paljon maksoi, montako tuntia teki? Isokin talo?
Ikkunat voisin pesettää koska se homma on hanurista.
Maksoi vähän, siivosi vajaa 4 tuntia, eikä ole iso talo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Nykysin saa sen kotitalousvähennyksen kun ottaa siivoojan kotiin... ei tuu kalliiks siivouttaa vieraalla.
Mä vaan en osaa ajatella et joku muu tulis tänne hääräilee. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Sukkamustanen takkuaivo:Saan joka joulu lahjakortin siivoukseen äitiltä. Ihanaa tulla töistä kotiin kun raikas tuoksu tulvii jo ulko-ovella. Itse en raaski maksaa, mutta lahjana loistava.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Kuinak isosti jouduit valmistelemaan siivojan tuloa, meinaan, että mitä ja miten paljon pitää tehdä edeltä, jotta moinen lopputulos onnistuu?
Alkuperäinen kirjoittaja entäs kun:... mä en ole ikinä tajunnut miten toi toimii. Siis jos on valmiiksi melko siistiä ni joo. Mutta jos on paljon pikkutavaraa ja tilpehööriä, josta osan sais heittää poiskin. Eihän se siivooja voi omin päin mitään heittää? Ja mitä se sille pikkutavaralle tekee?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:
siivosko itse?
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Mua ärsyttää se, kun MÄ rupean siivoamaan niin joka kerta on joka paikka kuin sun siivojan jäljiltä, omatunto ei kestä jättää yhtään pölyä. Jotenkin pakko siivota kunnolla kun siivoaa. Höllätkää mun nuppia!![]()