Meillä kävi sitten siivooja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
ja voi jösses, miten hyvää jälkeä tuli :o Meillä ei ole IKINÄ ollut näin siistiä...pesuhuonekin kiiltää ja tuoksuu NIIN hyvältä :heart:

Vitsit, kun on kiva mieli :D

... mä en ole ikinä tajunnut miten toi toimii. Siis jos on valmiiksi melko siistiä ni joo. Mutta jos on paljon pikkutavaraa ja tilpehööriä, josta osan sais heittää poiskin. Eihän se siivooja voi omin päin mitään heittää? Ja mitä se sille pikkutavaralle tekee?

Mua ärsyttää se, kun MÄ rupean siivoamaan niin joka kerta on joka paikka kuin sun siivojan jäljiltä, omatunto ei kestä jättää yhtään pölyä. Jotenkin pakko siivota kunnolla kun siivoaa. Höllätkää mun nuppia! :(

Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
Nykysin saa sen kotitalousvähennyksen kun ottaa siivoojan kotiin... ei tuu kalliiks siivouttaa vieraalla.
Mä vaan en osaa ajatella et joku muu tulis tänne hääräilee. :/

mie kyllä voisinki.. no ei tällä hetkellä ko on niin pieni asunto mutta tulevaisuudessa voisin kuvitellakin. mutta en yhtään tiiä paljon ne maksais..

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Kuinak isosti jouduit valmistelemaan siivojan tuloa, meinaan, että mitä ja miten paljon pitää tehdä edeltä, jotta moinen lopputulos onnistuu?

Hmmm...kylpyhuoneesta vein itse maton ja käsipyyhkeet alakertaan pesuun. Kaiken muun teki siivooja. Eli ei tarvitse mitään tehdä, jos on koti ns. perussiisti.

Alkuperäinen kirjoittaja entäs kun:
... mä en ole ikinä tajunnut miten toi toimii. Siis jos on valmiiksi melko siistiä ni joo. Mutta jos on paljon pikkutavaraa ja tilpehööriä, josta osan sais heittää poiskin. Eihän se siivooja voi omin päin mitään heittää? Ja mitä se sille pikkutavaralle tekee?

Siivooja tosiaan ei tiedä minne mikäkin tilpehööri kuuluu, jotta kyllä kaikki semmoiset pitää itse laittaa paikoilleen :D

Meillä siivooja ei mene kaappeihin, eikä kerää leluja. Keräisi varmaan jos pyytäisin, mutta kun ei tartte kun kerään ne ennemmin itse. Näin saan ne tosiaan sitten laitettu ne oikeille paikoilleen.

Siivooja siis imuroi, pesee lattiat, pyyhkii pölyt yms. siivousthommaa, mutta tavaroiden järjestely ei tosiaan hälle kuulu kun ei voi tietenkään tietää sitä, että mikä kuuluu minnekin.

Mä oon haaveillu samasta, ainoo et mä en kehtais päästää siivoojaa tänne, oon jotenkin ihan varma et meil on ihan kamalan patskasta vaikka koitankin perussiisteyden pitää ja sit se juoruaa kylällä kuinka niilläki oli niiiiin sotkusta.. :ashamed: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Mua ärsyttää se, kun MÄ rupean siivoamaan niin joka kerta on joka paikka kuin sun siivojan jäljiltä, omatunto ei kestä jättää yhtään pölyä. Jotenkin pakko siivota kunnolla kun siivoaa. Höllätkää mun nuppia! :(

Mulla ei ole oikein aikaa siivota kuten siivooja siivoaa. Ja lisäksi hän huomaa asioita joita mä en edes huomaa. Esim hän sanoi, että pyyhekoukkujen yläpuolella on vissiin ollut joskus nimilaput, kun nyt on tarroista jäljet...jotta ottaako hän ne pois.

Pyysin ottamaan...mä itse en ollut moisia jälkiä edes rekisteröinyt :laugh: :ashamed:

Lisäksi kun menin pesuhuoneeseen, niin saakeli sentään, saunan lasiovestahan näkee läpi!!! No näkyi siitä ennenkin, mutta en mä ollut edes huomannut miten likainen sekin oli :ashamed:

Yhteistyössä