Alkuperäinen kirjoittaja v:Kerrotko hieman hinnasta? Olisin kanssa kiinnostunut , mutta hinta ihan hukassa... Onko tuntitaksa vai miten laskuttaa?
Googlettamalla löydät oman alueesi hinnastot. Ne on ihan laidasta laitaan. Ja tuntitaksalla laskutti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Kerrotko hieman hinnasta? Olisin kanssa kiinnostunut , mutta hinta ihan hukassa... Onko tuntitaksa vai miten laskuttaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Mä oon haaveillu samasta, ainoo et mä en kehtais päästää siivoojaa tänne, oon jotenkin ihan varma et meil on ihan kamalan patskasta vaikka koitankin perussiisteyden pitää ja sit se juoruaa kylällä kuinka niilläki oli niiiiin sotkusta.. :ashamed: :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja entäs kun:... mä en ole ikinä tajunnut miten toi toimii. Siis jos on valmiiksi melko siistiä ni joo. Mutta jos on paljon pikkutavaraa ja tilpehööriä, josta osan sais heittää poiskin. Eihän se siivooja voi omin päin mitään heittää? Ja mitä se sille pikkutavaralle tekee?