Meillä kävi sitten siivooja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Kerrotko hieman hinnasta? Olisin kanssa kiinnostunut , mutta hinta ihan hukassa... Onko tuntitaksa vai miten laskuttaa?

Googlettamalla löydät oman alueesi hinnastot. Ne on ihan laidasta laitaan. Ja tuntitaksalla laskutti.

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Mä oon haaveillu samasta, ainoo et mä en kehtais päästää siivoojaa tänne, oon jotenkin ihan varma et meil on ihan kamalan patskasta vaikka koitankin perussiisteyden pitää ja sit se juoruaa kylällä kuinka niilläki oli niiiiin sotkusta.. :ashamed: :snotty:

Mäkin varoitin siivoojaa etukäteen siitä, että kylppärissä on sitten pölyä. Ja hän sanoi, että siivoamaan hän on tullutkin ja jos ei pölyä ois, ei hällä ois duunia :)

Tää sama siivooja on ollut mulla ennenkin ja hän on kyllä ihan huippu :)

Alkuperäinen kirjoittaja entäs kun:
... mä en ole ikinä tajunnut miten toi toimii. Siis jos on valmiiksi melko siistiä ni joo. Mutta jos on paljon pikkutavaraa ja tilpehööriä, josta osan sais heittää poiskin. Eihän se siivooja voi omin päin mitään heittää? Ja mitä se sille pikkutavaralle tekee?

Ei tietenkään siivooja voi mitään heittää, eikä siivoojalle yleensä kuulu edes sen kummempi järjestely. Sopimusta tehdessä sovitaan, mitä siivoojan tehtäviin kuuluu, tyypilliseen sopimukseen voi kuulua esimerkiksi imurointi, pölyjen pyyhkiminen, lattian luuttuaminen, vessan peseminen ja sitten mahdollisesti muuta ylimääräistä, mitä nyt sitten sovitaankin.

Yhteistyössä