Meillä alko pureminen!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilma-Onni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vilma-Onni

Aktiivinen jäsen
19.05.2005
2 592
0
36
Nyt se alko meillä. Oltiin lauantaina ukon sukulaisissa ja siellä oli vajaa 2kk nuorempi pikkuserkku-poika hoidossa. Mummi kertoi pojan olevan kova pureen. Ihan kuin Onni ois tajunnu sen ja tänään on sitten purrut mua jalkaan pari kertaa ja se SATTU! Kun olis ohimenevä juttu...
 
Meillä myös toinen kaksospojista puree. Itse asiassa tämä epeli yrittää purra paitsi veljeään myös minua, isäänsä ja kissaa. Kovilla kielloilla tuota on saatu vähennettyä, mutta ei kokonaan pois :( Odottelen vain, että ikää tulisi vähän enemmän (nyt 1,6-v.) ja hieman enemmän järkeä sitä myötä. Siihen saakka saa olla tosi tarkkana, ettei veljesten nahistelu mene liian rankaksi..
 

Yhteistyössä