Nyt se alko meillä. Oltiin lauantaina ukon sukulaisissa ja siellä oli vajaa 2kk nuorempi pikkuserkku-poika hoidossa. Mummi kertoi pojan olevan kova pureen. Ihan kuin Onni ois tajunnu sen ja tänään on sitten purrut mua jalkaan pari kertaa ja se SATTU! Kun olis ohimenevä juttu...