A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:oletko varma että teillä voi olla asbesti,muistakseni siitä käytettiin enemmän kerrostaloissa ja vain ok-taloissa ,saunoissa,mutta en ole varma :/Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta miten se lastulevy päästää sen huoneeseen, jos kerran asbesti on vaarallista vain purkutilanteessa,eli kun/jos sitä rikotaan/pöllytetään purun/rempan yhteydessä? Eihän se yksinään voi sieltä höyrytä sisäilmaan lastulevyn läpi?
mä en halua pelotella ketään täällä,mä kerron vaan miten olen itsekin kuullut ja miten myyjä sanoi meille(miten oli ennen) ja varma perempi jos mä kerron niin kuin olin kuullut.Mä en osaa sanoa miten lastulevy päästä siitä mutta varma höyrytä,me mennään sinnekin tänään ja voin mä kysyä lisää
Ne käskee varmaan Rautiassa upottaa koko talonNo joo...
No meillä on ok-talo, kuten sanoinkin jo aiemmin, tutkin saunan jo, mutta en minä sitä asbestia osaa tunnistaa