A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja ap:Käytännössä jokainen ennen v. 94 rakennettu talo sisältää asbestia :O. Miksi kaikkia ennen v. 94 rakennettuja taloja ei sitten pureta? :O http://fi.wikipedia.org/wiki/Asbesti
kun se purkutyö just on sitä vaarallista, nämäkin sairaudet sun muut koskevat enimmäkseen niitä työntekijöitä, jotka on joutuneet asbestin kanssa tekemisiin![]()
Eli tavallisesta asumisesta ei ole vaaraa?