Meikkihelppiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pirpiz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pirpiz

Aktiivinen jäsen
13.12.2005
5 615
1
36
Mää naturelli-eliinä täällä pikkujouluun meikkiä tsuumin..

Eli kun on punertava sekaiho, niin mikä se on se luomiväri joka sitä taittais pois? Ja mitä ei saa missään nimessä laittaa ? :xmas:

Meikkivoidehan tasoittaa punaisuutta jonkin verran, mutta ite valkkaisin silmiin sävyt mm. hiustenvärin ja silmienvärin perusteella, mulla on mustat hiukset ja sini-vihr-rusk (joo kaikkia sekasin :D ) silmät, ja olen kangistunu itte tohon ruskeaan, mutta neuvottiin että kävisi mun silmienväriin lilan/luumun sävyt. Ja kun sitten oon sitä väriä vedelly naamariin niin näyttää kun ois turpaansa saanu :D eli luomarin käyttö ei ihan oo kai hallinnassa meikäläisellä

Vaaleisiin hiuksiin sopis kultavivahteinen luomari, koittaisin sinisen sävyjä kanssa,sekä roosaa. koskaan ei kannattais valita samaa sävyä silmien kanssa. Huuliin sulle sopis mun mielestä joku vähän värillinen (vaal-pun) huulikiilto koska oot vaalee.

mut vihreähän on punaisen vastaväri eikös. ja muistelen että jossain meikkivirmassa olis ollu myynnissä joskus peitepuikkoa punaisuuden poistoon ja se oli vihreätä.

Nivean couperosa(??) ja punertavalle iholle tarkotettua peitevoidetta ostamaan heti! cittarissa oli 10,90e ja toimii. Ja päälle mineraalimeikkivoidejauhe(eli ei mitään sentin paksua pohjaa!) kulmat sulla on nätit, peität aukot samansävydellä kajalilla. Silmiin riittää ulkonurkkaan tummanruskea/musta(jos uskallat) häivytettävä sipaus, sellasella siveltimellä jossa harjat, saat sen suittua luomen "kuoppaan" ja vähän kohti kulmakarvoja :D Poskipuna ja huulikiilto :p (olipa sepustus)

Alkuperäinen kirjoittaja babyporkkana:
Meikkivoidehan tasoittaa punaisuutta jonkin verran, mutta ite valkkaisin silmiin sävyt mm. hiustenvärin ja silmienvärin perusteella, mulla on mustat hiukset ja sini-vihr-rusk (joo kaikkia sekasin :D ) silmät, ja olen kangistunu itte tohon ruskeaan, mutta neuvottiin että kävisi mun silmienväriin lilan/luumun sävyt. Ja kun sitten oon sitä väriä vedelly naamariin niin näyttää kun ois turpaansa saanu :D eli luomarin käyttö ei ihan oo kai hallinnassa meikäläisellä

Vaaleisiin hiuksiin sopis kultavivahteinen luomari, koittaisin sinisen sävyjä kanssa,sekä roosaa. koskaan ei kannattais valita samaa sävyä silmien kanssa. Huuliin sulle sopis mun mielestä joku vähän värillinen (vaal-pun) huulikiilto koska oot vaalee.

mut vihreähän on punaisen vastaväri eikös. ja muistelen että jossain meikkivirmassa olis ollu myynnissä joskus peitepuikkoa punaisuuden poistoon ja se oli vihreätä.

Tolleenpa se mullaki menee :(

Niin ja just nyt on vihreetä silimissä kun kokkeilen näitä vähiä valikoimiani.. Semmonen vähä harmahtava on tää, ei mikään heleä. Oriflamen roof garden on näkyy nimi :D

Alkuperäinen kirjoittaja PalstaVasara:

Veikkaappa nyt tolla perusteella uusiks, kaikki apu auttaa miuta nyt! :hug:

kyllä mää pistäisin jotain kullansävystä ruskeaa :) En laittais kovin voimakasta (ainakaa mustaa) rajausta,ennemmin se ruskea, kauniit silmät ja miltein samanlaiset rillit ko miulla ;)

Ahaa, sulla on hienot siniset silmät. laita jotain nudeväristä koko luomelle ja sitten ulkonurkkaan jotain ruskeaa, mutta ei kukertavaa, vaan harmaaseen päin taittuvaa mieluummin.

Alkuperäinen kirjoittaja PalstaVasara:
*suuntaa pesemään naaman ja etsimään ruskeita* :kieh: Kyllä tää tästä suttaantuu :D

Suttaile ja ilmottele miltä alkaa näyttää.
Luomivärit lähtee onneks pesussa, toista se oli kun mun nuorempi päätti vetästä n. 4 vuotiaana itelleen vihreellä tussilla silmälasit ja bikinit samaan sävyyn :D :D

Arvaappa löytyykö vaan kauheita ruskeita.. SIt on toi yks kimalleruskee, taidan sillä vähä laittaa kun ei oo muutakaan, noi loput on liian tummia.

Mullaki on kersana olli tussikulmat, MUSTALLA. Joskus varmaan kymmenvuotiaana, enpä alkanu alalle just siks :D

Yhteistyössä