Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sulle sopii ehkä punainen huulipuna, en mä luomiväristä tiedä.
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:Sun pitää ostaa iholle sitä punaisuuden neutraloijaa ja sit tuumia luomiväri simmuihin sopivaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja en :osaa sanoa mikä sopisi. Harmaa voisi olla hyvä. Sulla on kauniit huulet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja babyporkkana:Meikkivoidehan tasoittaa punaisuutta jonkin verran, mutta ite valkkaisin silmiin sävyt mm. hiustenvärin ja silmienvärin perusteella, mulla on mustat hiukset ja sini-vihr-rusk (joo kaikkia sekasin) silmät, ja olen kangistunu itte tohon ruskeaan, mutta neuvottiin että kävisi mun silmienväriin lilan/luumun sävyt. Ja kun sitten oon sitä väriä vedelly naamariin niin näyttää kun ois turpaansa saanu
eli luomarin käyttö ei ihan oo kai hallinnassa meikäläisellä
Vaaleisiin hiuksiin sopis kultavivahteinen luomari, koittaisin sinisen sävyjä kanssa,sekä roosaa. koskaan ei kannattais valita samaa sävyä silmien kanssa. Huuliin sulle sopis mun mielestä joku vähän värillinen (vaal-pun) huulikiilto koska oot vaalee.
mut vihreähän on punaisen vastaväri eikös. ja muistelen että jossain meikkivirmassa olis ollu myynnissä joskus peitepuikkoa punaisuuden poistoon ja se oli vihreätä.
Alkuperäinen kirjoittaja PalstaVasara:
Alkuperäinen kirjoittaja PalstaVasara:*suuntaa pesemään naaman ja etsimään ruskeita* :kieh: Kyllä tää tästä suttaantuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja PalstaVasara:Hyvin kävi![]()
No, saako nähdä?