Pikkujoulun pukeutumisongelma, tarviiko vaatteet "sopia yhteen" miehen vaatteiden kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko pakko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko pakko

Vieras
Minä en tykkää yhtään mekoista enkä sellasesta "virallisesta" pukeutumisesta ja nyt mies meinaa laittaa pikkujouluun PUVUN kun normaalisti on ollut farkku ja paita/neule -linjalla pikkujouluissa. Eli pitääkö minun sitten laittaa minun musta, hautajaisia varten kaapissa roikkuva kotelomekko päälle?

Ja mitään pukeutumiskoodia ei pikkujouluun ole vaan kaikki on ainakin aiemmin pukeutuneet rennosti.

jos mies laittaa puvun niin sinuna laittaisin jonkun muun mekon (ei tarttee laittaa mustaa eikä virallista) tai hameen ja puseron, jotenkin kuitenkin juhlavampaa/tyylikkäämpää kuin housu-asu.

[QUOTE="anni";29235995]jos mies laittaa puvun niin sinuna laittaisin jonkun muun mekon (ei tarttee laittaa mustaa eikä virallista) tai hameen ja puseron, jotenkin kuitenkin juhlavampaa/tyylikkäämpää kuin housu-asu.[/QUOTE]

Mulla ei ole kuin kaksi mekkoa, tuo kotelomekko ja toinen musta trikookankainen pitkähihainen mekko epäsymmetrisellä helmalla. Hameita mulla ei ole ollenkaan...

No enpä nyt tiedä, tuskin kukaan edes huomaa millä tavalla olette pukeutuneet. Pikkujouluista kun on kyse niin eiköhän suurin osa keskity boolikulhoon ja sen sisältöön.

Alkuperäinen kirjoittaja Strösselit ja kaikki!;29236108:
Sano ukolles et laittaa rennompaa! Kuka menee puvussa pikkujouluihin? Joo tiedä että duunista riippuu mut silti, ei kai se niin virallista oo..

Tätä pukuintoa olenkin ihmetellyt, tavallisesti ei laita pukua millään, edes isänsä hautajaisissa ei ollut pukua vaan sellanen rennompi takki suorien housujen kanssa...

anna laittaa :) itse tykkään kun mies pukeutuu pukuun, pitää ihan liian harvoin, voisi siis pitää useamminkin. tuo musta trikoinen mekko kuulostaa kivalle, ei sen tarvitse olla liian hieno.
laitat blingblingiä korviin, hiukset kivasti ja hymyn huulille.

miehesi todennäköisesti on tyytyväinen ja yllättynyt jos sulla on se mekko, oli se sitten millainen tahansa ja sinäkin olet eri vetimissä kuin normaalisti? sehän on juhlan ainekset jo siinä!

[QUOTE="anni";29236227]anna laittaa :) itse tykkään kun mies pukeutuu pukuun, pitää ihan liian harvoin, voisi siis pitää useamminkin. tuo musta trikoinen mekko kuulostaa kivalle, ei sen tarvitse olla liian hieno.
laitat blingblingiä korviin, hiukset kivasti ja hymyn huulille.

miehesi todennäköisesti on tyytyväinen ja yllättynyt jos sulla on se mekko, oli se sitten millainen tahansa ja sinäkin olet eri vetimissä kuin normaalisti? sehän on juhlan ainekset jo siinä![/QUOTE]

Ajattelinkin tuossa että voisi sen trikoomekon laittaa, vaikka trikoinen onkin on ihan siisti eikä semmonen homssunen kotimekko :D

[QUOTE="anni";29236229]anteeks kun vielä utelen että minkälaiset kengät oot ajatellut laittaa??[/QUOTE]

Mulla ois joko saappaat tai korkeakantaiset nilkkurit jos mekon laitan, tosin sisälle voisi vaihtaa ihan jotkut kesäkengät :)

Yhteistyössä