Meikki- ja korvisasiaa (tyttölapsista=

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mtks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meikistä en osaa sanoa, mutta vaikea ajatella että ala-asteikäisen antaisin meikata. Korvikset saa meidän perheessä ottaa kun täyttää 7v tai kun eskari loppuu. Esikko sai korvikset 6 vuotiaana eskarin päättymisen jälkeen (menee 6v ikäisenä kouluun) ja pikkusisko saa sitten aikanaan ottaa kun täyttää 7v (on vielä tuolloin eskarissa).

Alkuperäinen kirjoittaja mista:
Siis mitä...???? Onko tää joku provo vai voiks tää olla totta???? Miten 11 vuotiaalla voi olla neljät reiät korvissa :o . Kyllä 11 v ikäiselle sais riittää ihan yhdet korvikset.

Mun kaverin 11-vuotiaalla on jopa kulmalävistys...ei tosin äitinsä suostumuksella :D mutta silti.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja mista:
Siis mitä...???? Onko tää joku provo vai voiks tää olla totta???? Miten 11 vuotiaalla voi olla neljät reiät korvissa :o . Kyllä 11 v ikäiselle sais riittää ihan yhdet korvikset.

Mun kaverin 11-vuotiaalla on jopa kulmalävistys...ei tosin äitinsä suostumuksella :D mutta silti.

WT-porukkaa selkeästi liikkeellä...

Noh, meidän 2v:llä on välillä kynsilakkaa... Reiät korviin saa varmaan sitten, kun itse tajuaa semmoisia pyytää. Ja meikata, kun itse tajuaa meikkejä pyytää (en itse käytä meikkiä päivittäin, joten kotoa ei varusteita juurikaan löydy valmiina).

Hankalampi osa tässä jutussa on musta se, että mitä mä tolle pikkuveljelle sanon, jos se keksii noita asioita joskus pyytää...

Yhteistyössä