Millainen on baariruusu-look?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "teija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"teija"

Vieras
Millainen on teidän mielestä tää ''baariruusu'' look?
Itelle tulee mieleen tottakai nuutunut olemus, hutaistu meikki ja tumma silmämeikki, vaaleaksi värjätyt hiukset joissa juurikasvu, silmäpussit ja rypyt, halpaa tupakkia, sametti/nahkatakki.
Mitä lisää?

[QUOTE="vieras";26744907]Sama mielikuva. Sen lisäksi joko punainen tai vaaleaksi blondattu tukka, pitkähkö.
Laihat tikkujalat mutta muuten hieman pöhötystä. Käheä ääni ja paljon v***tu sanoja.[/QUOTE]

Noin juuri. Tosin minä miellän tummahiuksiseksi, jolla on harmaata juurikasvua pari senttiä.

[QUOTE="vieras";26744907]Sama mielikuva. Sen lisäksi joko punainen tai vaaleaksi blondattu tukka, pitkähkö.
Laihat tikkujalat mutta muuten hieman pöhötystä. Käheä ääni ja paljon v***tu sanoja.[/QUOTE]

Mulle tulee tästä mielee enmmänkin sellanen itä-helsinkiläinen aineitten sekakäyttäjä. Voi se joskus pubissakin istua. Mut varsinainen pubiruusi on enemmin sellanen vanhempi mamma verkkareissa ja mainos t-paidassa ja punaset kulahtaneet hiukset donitsilla ja crocsit jalassa, tupakka huulessa ja kaljaa lasissa.

Aika moni tuossa ylhäällä meni nappiin, mutta itse ajattelisin pubiruusun tumma- tai ihan mustatukkaiseksi ja sellanen maantienharmaa juurikasvu pukkaamassa.

Viininpunainen tai tumma liila on pubiruusun lempivärejä.