Samoin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Bloom::ashamed: täällä yksi turhamainen, en täydessä meikissä mut vähän...
Samoin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Bloom::ashamed: täällä yksi turhamainen, en täydessä meikissä mut vähän...
Minä myös!Alkuperäinen kirjoittaja Bloom::ashamed: täällä yksi turhamainen, en täydessä meikissä mut vähän...
Ja sellaiset tyypit jotka luulee et meikeillä nimenomaan peitetään kasvojen "virheitä/rumuutta" ovat melko hakoteillä (ei liity tämän keskustelun henkilöihin tää lause!). Minusta on ainakin ihanaa korostaa niitä "hyviä" piirteitä kasvoissa, siitähän luonnollisen meikin tekemisessä on kyse. Tosi on et esim. synnärillä voi olla voimat niin lopussa ettei todellakaan huvita alkaa sutiin pärstää, mut itse olen sitä tyyppiä, joka piristyy kummasti kun saa naamaan vähän lisäväriäAlkuperäinen kirjoittaja ippu:ihmeellistä että jotkut täällä hieman häpeillen sanoo että meikkas.....tää on sitä suomalaista kulttuuria et vedotaan siihen et on parempaakin tekemistä ja se vauva siinä.Esim,Italiassa naiset jaksaa näyttää aina upeilta se on tapa jota ne ei enää edes juuri ajattele,mutta suomessa viljellään tätä liian iso -t-paita ja lyhyet rasvaset hiukset,römyiitatyyliä....Ajatellaan et on turhamainen jos näyttää nätiltä..Oon ite kosmetologi ja työssäni tapaa äitejä jotka haluisi meikata,MUTTA EI OSAA,niin myöntävät tuon minulle ja sanovat muille että ei ole aikaa.No eihän siinä ole aikaa jos ei osaa niin näyttää jopa kauheemmalta ilman meikkejä.Voi meikata luonnollisesti eikä mitään pakkeleita ja kovin tummia rajauksia,keveyet varjostukset kasvoille ja kaksoisleukaan niin johan on eri olo kummasti.
itse kun menen synnyttämään ja oleilen osastolla niin teen kevyen päivämeikin jos vaan mahdollista,mutta ei ole maailmanloppu jos ei ole!!!!ei se siltä naperolta ole pois,kun sen tekee siinä ajassa kun vääntää vessassa "tortun" heh! Muutenkin olo on paljon parempi kun on freesi ja kasvot ryhdikkäät. Ihailen äitejä jotka jaksaa olla huoliteltuja,ne ei ole itsekkäitä!!!! ajatellaan että äiti on hyvä kun näyttää kaikista räjähtäneimmältä ja väsynneimmältä....huoh....ei ihme jos seksi elämä yms JOILLAIN väsähtää suhteessa.Eihän tollanen jaksa ketään kiihottaa....näitä ylinuhjaantuneita mammoja näkee työssä ja kyllä jokaisella on aika kootut selitykset miks näyttää siltä....ei tarvia selittää kun oman itsensä hoitaminen ei vie aikaa juuri mitään ja on JOKAISEN ITSEÄ KUNNIOITTAVAN NAISEN OIKEUS,ihan kuin mies ajaa partaa ja laittaa hiukset ei kukaan ajattele että onpa turhamainen isä.
Tää oli osittain asian vierestä mut ärsyttää tää tyyli täällä et ois jotenkin vähemmän omistautunu sille lapselle jos meikkaa,tollaset asenteet kielii kateudesta ja heikosta itsetunnosta.Sanotaan et rumat vaan meikkaa,mut nimimerkillä kokemusta on niin rumasta ei saa kaunista meikilläkään ja sillä et ei osaa meikata niin he on kokenu et se on turhaa.Kaunis on aina kaunis ja vielä raikkaampi meikillä! eli ei se ole heikkoa itsetuntoa jos meikkaa ja tai haluaa olla edustava muiden (uusien ihmiseten silmissä) kotona voi näyttää miltä haluaa ja sipasta omaksi ja muiden iloksi aamulla vaikka huulikiiltoa ja ripsaria....mut eihän nää naiset kehtaa,mies vois vaikka ihmetellä....hoh hoijaaa!!!!
Miksikä ihmeessä tämä ap:n aloitus haiskahtaa jotenkin katkeralta -todellakaan, -viitseliäisyys tai turhamaisuus! :/ Minäpä se meikkailen kotiäitinäkin vain ja ainoastaan omaksi ilokseni, miksi se on turhamaista jos nainen haluaa pitää itsestään huolen pelkästään itsensä takia? Toki voi huolta pitää ilmankin meikkejä, mut samalla tavalla esim. salilla käyntikin voisi olla joidenkin mielestä turhamaista. Meneehän siinä tehokasta vaipanvaihto-aikaa hukkaan ;DAlkuperäinen kirjoittaja Malviina:Mä en todellakaan, edes pois lähtiessä... mutta on niitä äitejäkin näkynyt, jotak täydessä tällingissä sairaalassa loikovat eipä se mua häiritse, ihailtavaa sellainen viitseliäisyys tai turhamaisuus...
Kertokaa ihmeessä, että mikä se parempi tekeminen oli. Ainakin meidän vauva nukkui synnärillä varmaan 20 tuntia vuorokaudessa, niin meinas kyllä välillä tylsää olla. Vai ihastelitteko todella sitä vauvaa koko ajan niin kuin täydelliset äidit tekevät? =)Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:eipä tullut mieleenkään että oisin meikannut oli parempaa tekemistä
Ei kun just ne täydelliset äidithän on siellä meikkaamassa.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Vai ihastelitteko todella sitä vauvaa koko ajan niin kuin täydelliset äidit tekevät? =)
Puhuin täydellisistä äideistä, en täydellisistä naisista.Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:Ei kun just ne täydelliset äidithän on siellä meikkaamassa.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Vai ihastelitteko todella sitä vauvaa koko ajan niin kuin täydelliset äidit tekevät? =)
Tuota minäkin kummastelen!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kertokaa ihmeessä, että mikä se parempi tekeminen oli. Ainakin meidän vauva nukkui synnärillä varmaan 20 tuntia vuorokaudessa, niin meinas kyllä välillä tylsää olla. Vai ihastelitteko todella sitä vauvaa koko ajan niin kuin täydelliset äidit tekevät? =)Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:eipä tullut mieleenkään että oisin meikannut oli parempaa tekemistä