Just että rumia lapsia meikkiä tarvitseville...en ole vielä synnyttänyt mutta vastaan ap:n kysymykseen että luulisin että meikkaan kun ollaan kotiin lähdössä..ja en muutenkaan käytä kuin hieman puuteria ja ripsaria joten niitä sitten varmaan.
yhdyn tähän ja lisään vielä että miten meikkaus on pois lapsen elämästä ja uskon että yhtä rakkaita on minulle nuo lapseni kuin teille muillekin vaikka itseäni ehostelinkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tätä ketjua lukiessa tuli sellainen fiilis et meikkaaminen synnärillä on jotenkin pahasta? Pitääkö joka gallupissa aina jonkun tuomita ihmiset, jotka tekevät asiat toisin kuin hän itse? Mielipiteitään voisi toki kertoa niinkin, ettei samaan hengeen vetoon hauku niitä äitejä, jotka tykkäävät meikata yms. Vähemmän tässä ketjussa on näkynyt "meikanneiden" pirullisia sivukommentteja äideistä jotka eivät ole välittäneet ehostaa. Yleistää en nyt tarkoittanut, et toivottavasti "vierasta" ei nokita
Näinpä. Jos äippä nyt haluaa VÄHÄN piristää väsyneitä kasvojaan niin ei kait sen tulisi olla mitenkään tuomittavaa. Tuskin kukaan "synnärillä meikkaava"-äiti itseään nyt maastoaa minkään viiden sentin pakkelikerroksen alle, jotta pysyy tunnistamattomissaAlkuperäinen kirjoittaja Bloom:yhdyn tähän ja lisään vielä että miten meikkaus on pois lapsen elämästä ja uskon että yhtä rakkaita on minulle nuo lapseni kuin teille muillekin vaikka itseäni ehostelinkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tätä ketjua lukiessa tuli sellainen fiilis et meikkaaminen synnärillä on jotenkin pahasta? Pitääkö joka gallupissa aina jonkun tuomita ihmiset, jotka tekevät asiat toisin kuin hän itse? Mielipiteitään voisi toki kertoa niinkin, ettei samaan hengeen vetoon hauku niitä äitejä, jotka tykkäävät meikata yms. Vähemmän tässä ketjussa on näkynyt "meikanneiden" pirullisia sivukommentteja äideistä jotka eivät ole välittäneet ehostaa. Yleistää en nyt tarkoittanut, et toivottavasti "vierasta" ei nokita
Alkuperäinen kirjoittaja Bloom:yhdyn tähän ja lisään vielä että miten meikkaus on pois lapsen elämästä ja uskon että yhtä rakkaita on minulle nuo lapseni kuin teille muillekin vaikka itseäni ehostelinkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tätä ketjua lukiessa tuli sellainen fiilis et meikkaaminen synnärillä on jotenkin pahasta? Pitääkö joka gallupissa aina jonkun tuomita ihmiset, jotka tekevät asiat toisin kuin hän itse? Mielipiteitään voisi toki kertoa niinkin, ettei samaan hengeen vetoon hauku niitä äitejä, jotka tykkäävät meikata yms. Vähemmän tässä ketjussa on näkynyt "meikanneiden" pirullisia sivukommentteja äideistä jotka eivät ole välittäneet ehostaa. Yleistää en nyt tarkoittanut, et toivottavasti "vierasta" ei nokita
peesi :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Palindromi- imordnilaP:En meikannut, mutta tissinsuojuksia laitoin liiveihin.
Näkyykö se erityisemmin ripsissä, siis onko ripset pidemmät/tummemmat selvästi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En meikannut mutta kummallakin kertaa kävin kestovärjääs
ripset ja kulmat n.1viikkoa ennen laskettua aikaa
no olipa väläys...eli kaikki missitkin,plus muut kauniit naiset minä mukaan lukien jotka tykkää ehostaa itseään saa rumia lapsia entäpä kun Janina Frostell synnytti ja laittoi varmasti meikkiä siellä niin sille sit varmaan synty tosi rumilus.....Kuulosti minun korvaan vähän ruman naisen niin sisäisesti kuin ulkoisestikkin, kirjoitukselta...voi kurjaa jos siun elämä on noin kurjaa.... Hitsi tekis mieli maksaa sulle joku kiva päivä kylpylässä niin vähän sinäkin nauttisit!!!!Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:Meikkiä tarvitseville syntyy vaan rumia lapsia, joten syntyy tämmöinen tapahtumaketju!
Ruma äiti synnyttää- syntyy ruma lapsi- lapsi on niin ruma ettei sitä jaksa koko aikaa ihastella- äiti meikkaa ylimääräiseksi jäävällä ajalla.