Meikkasitko synnärillä?

Viime kerralla meikkasin just ennen synnyttämään lähtöä kun olin menossa neuvolaan. Supistuket alkoikin siinä ripsaria laittaessa.
Meikkasin myös seuraavana aamuna laitoksella ennen kotiin lähtöä, ei mulla ollut parempaakaan tekemistä.

Jos olis menny useampi päivä siellä, niin tuskin olisin meikannu.

Neidin aikana mulla oli meikit mukana ja taisinpa vetästä ripsaria kotiin lähtiessäni. Veikkaa menin tekemään meikeissä, kun olin lähdössä kaupungille, kun lapsivedet lorahtivat eteisin lattialle. Kotiin tulin freesillä naamalla.

Lukematta koko ketjua, pakko sanoa, että itse en todellakaan meikannut! Hyvä kun hengissä oltiin pojan kanssa - ei tullu paljon koristautumiset mieleen.

MUTTA mulla oli huoneessa sellainen tosi nuori nainen, joka meikkas ja kähersi tukkaa heti aamusta aina ihan paniikissa, kun ei kuuölemma kehdannut miehen edessä näyttäytyä muuten... vauvakin sai ihan rauhassa itkeä nälkäänsä (tai jotain). Se tuntui kummalliselle; jotenkin musta synnyttäminen on sellaista touhua, et jos sen on kehdannut tehdä miehen edessä, niin kehtaa taatusti olla myös naturellina. Tai jos sillä on mies, joka ei kehtaa olla sen kans jos nainen ei oo meikattuna, niin onneksi olkoon sit vaan :eek:.

Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Lukematta koko ketjua, pakko sanoa, että itse en todellakaan meikannut! Hyvä kun hengissä oltiin pojan kanssa - ei tullu paljon koristautumiset mieleen.

MUTTA mulla oli huoneessa sellainen tosi nuori nainen, joka meikkas ja kähersi tukkaa heti aamusta aina ihan paniikissa, kun ei kuuölemma kehdannut miehen edessä näyttäytyä muuten... vauvakin sai ihan rauhassa itkeä nälkäänsä (tai jotain). Se tuntui kummalliselle; jotenkin musta synnyttäminen on sellaista touhua, et jos sen on kehdannut tehdä miehen edessä, niin kehtaa taatusti olla myös naturellina. Tai jos sillä on mies, joka ei kehtaa olla sen kans jos nainen ei oo meikattuna, niin onneksi olkoon sit vaan :eek:.

tota en nyt kyllä ihan ymmärrä.. ripsarin laitto ny menee vielä mut ei kyl itel ainakaan ois tullu ees mieleen ruvet kähertää lettii :eek:

Kotiinlähtiessä meikkasin juu.

Ja kun makasin prenalla kaksi viikkoa, niin silloin meikkasin. Tuli itselle paljon freesimpi olo ja oli edes hetkeksi jotain tekemistä, kun sängystä ei saanut nousta kuin vessaan...

Taivaanvuohi
Esikoisen kans sairaalasta lähtiessä laitoin meikkivoidetta, oli nimittäin sen verran ponnistusvaiheessa katkeillut kasvoista pintaverisuonia, että näytin pieksetyltä ilman sitä, mutta esim ripsari ei tullut mieleenkään.

En meikannut kummallakaan kertaa vaikka muuten joka päivä meikkaankin.Olin vaan jotenkin niin vauvojen lumoissa ja toisessa maailmassa niiden kanssa et ei vaan tullut tällättyä.Oli mulla joku pieni meikkipussukka mukana molemmilla kerroilla kylläkin.

vieras
Tätä ketjua lukiessa tuli sellainen fiilis et meikkaaminen synnärillä on jotenkin pahasta? Pitääkö joka gallupissa aina jonkun tuomita ihmiset, jotka tekevät asiat toisin kuin hän itse? :( Mielipiteitään voisi toki kertoa niinkin, ettei samaan hengeen vetoon hauku niitä äitejä, jotka tykkäävät meikata yms. Vähemmän tässä ketjussa on näkynyt "meikanneiden" pirullisia sivukommentteja äideistä jotka eivät ole välittäneet ehostaa. Yleistää en nyt tarkoittanut, et toivottavasti "vierasta" ei nokita :)

Täytyy myöntää etten itsekään ihan varmana muista. :ashamed: Ripsaria laitoin varmasti molemmilla kertaa kotiin lähtiessä, saattaa olla että myös sairaalassa olopäivinä. En ole varma enää...

Mutta jos laitoin niin en sen takia etten kehtaisi miehen edessä ilman meikkiä olla, vaan lähinnä omaa oloa piristääkseni. Satun vaan olemaan niin kalpea ja vaalea että sairaalaympäristössä ja ennen kaikkea sairaalavaatteissa tulee ihan aavemainen olo peiliin katsoessa. :D Hmm... Hetken mietittyäni uskon että esikoisen kohdalla taisin laitaa ripsaria myös sairaalassa oloaikana.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:
Meikkiä tarvitseville syntyy vaan rumia lapsia, joten syntyy tämmöinen tapahtumaketju!

Ruma äiti synnyttää- syntyy ruma lapsi- lapsi on niin ruma ettei sitä jaksa koko aikaa ihastella- äiti meikkaa ylimääräiseksi jäävällä ajalla.
:D :D :D No kaitpa nämä rumat paholaisäidit sit sutii sen kauhean ruman lapsenkin kasvot jollain puuterilla et pystyy edes vähän vilkaiseen!!!

Yhteistyössä