Meikkaatko joka päivä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En joka päivä, mutta töihin meikkailen ja muulloinkin, jos lähden ns. isolle kylille. Nyt kesälomalla ollessani en meikannut juuri ollenkaan, vaikka kävinkin kaupoilla ym.

Enkä kestovärjäile tai -pigmentoi.

Meikkaan. Paitsi hellepäivinä kotona. Tai jos oon kipeenä enkä aio liikkua mihinkään.
Mut maailmani ei kaadu jos joudun ilman meikkiä käymään jossain.
Tykkään vaan aloittaa aamun kahvilla ja meikillä.

Eikä ole mitään kestopigmenttejä yms.

Meikkaan arkisin (työpäivinä ) ja juhliin tms. Jos olen vain kotosalla, en meikkaa. Kulmakarvat mulla on hyvät, ne ei kaipaa lisäväriä eikä sen kummempaa muotoiluakaan. Ripsiä oon värjäyttänyt joskus, mutta eipä se juuri helpota, kun ripsiväriä pitää laittaa lisäksi silti. Huulissa mä käytän hyvin harvoin muuta kuin huulirasvaa - ja silloinkin, jos käytän huulimeikkiä, se on jotain kiiltoa.

no en tosiaan... en jaksa, eikä edes tarvi, duuni on semmosta, että ei tarvi näyttää asialliselta. jos johonkin julkiselle paikalle menen, niin sitten kyllä, ainakin yleensä.. :)

Melkeinpä, ellen sit ole mökillä tai koko päivää kotosalla tms. :whistle:
En käytä kestopigmentointia kulmissa, en tarvii niihin lisäväriä. Huulissa ei ole koska en käytä huulivärejä. Ja ripsien kestoväriäkään en tarvii, ja ripsarissa on pidennysefekti joten lykkäisin sitä kuitenkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
En edes joka vuosikymmen...

Wau =) Olen luullut et tällä palstalla ei ole ainuttakaan samanlaista kuin minä.
Ja joku toinenkin ilmoitti ettei meikkaa edes joka vuosi.

Täällä siis ilmoittautuu kolmas joka ei meikkaa =)

Yhteistyössä