Meikkaatko joka päivä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Melkein... Töihin täytyy meikata ja jos on jotain menoja muina päivinä, niin meikkaan silloinkin... :D

Kulmissa ja ripsissä käytän kestovärejä ja ripsissä lisäksi RIPSIPERMANENTTIA (loistava keksintö, ei tarvitse käyttää ripsien taivuttajaa)! =)

Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Melkein... Töihin täytyy meikata ja jos on jotain menoja muina päivinä, niin meikkaan silloinkin... :D

Kulmissa ja ripsissä käytän kestovärejä ja ripsissä lisäksi RIPSIPERMANENTTIA (loistava keksintö, ei tarvitse käyttää ripsien taivuttajaa)! =)

Ai, miten se laitetaan?

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Jos, niin käytätkö helpotuksena kestopigmentointia esim kulmissa, huulissa tai ripsissä kesto värjäystä?

Joka päivä pukeutumisen ja pesun jälkeen, peitepuikko, kasvoväri, ripsari, kajali, hiukset kondikseen, sitten herää. Vapaa tai työssä, ihan sama.

Kyllä. Oli parin vuoden tauko meikkaamisessa, mutta se vain saa mulle niin hyvän olon aikaan, joten olen alkanut meikkaamaan päivittäin, vaikka olenkin vain yksin kotona. Mulla ei aiemmin oo ollu kestovärjäyksiä, mutta maanantaina olen menossa värjäyttämään ja muotoiluttamaan, kun sain äidiltäni lahjakortin synttäriahjaksi (mulla on aika tummat kulmat kyllä, mutta vaativat päivittäin kuitenkin täydentämistä, jotta näyttäisi siistiltä).

En meikkaa oikeastaan koskaan. Joskus käytä väritöntä ripsiväriä siihen, että saan ripset ylöspäin eikä alaspäin. Ja samaa kamaa kulmakarvojen suorimiseen, jos on tarpeen. Lähes nudea luomiväriä on ihan erikoistilanteissa, ja samoin hieman kiillettä sisältävää huulipunaa (ei siis väriä eli edelleen nude).

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:

Ai, miten se laitetaan?

Ensin rullat (yhdet per silmäluomi) laitetaan ripsijuureen luomelle ja taitetaan ripset siihen rullalle. Ripsiliimalla kiinnitetään ne itsepäisemmätkin ripset...
Sitten siveltimellä permanenttiaine(ei hiusten) ja päälle esim. folio + pyyhe. Annetaan vaikuttaa ja pyyhitään pumpulipuikolla aineet pois.
Sitten levitetään neutralisoija ja taas folio + pyyhe päälle.
Sitten pyyhitään pumpulipuikolla ja irrotetaan ripset vedellä ja liimanpoistoaineella rullasta pois.
Sitten värjäys ja lopuksi gollakeeniaine hoitamaan ripsiä (joka pestään 5min päästä pois).

Ja tuo kestää yli kuukauden (kaksi tai kolme, riippuu ihmisen ripsistä )...

=)

Yhteistyössä