Meikit naamassa synnyttämään?

  • Viestiketjun aloittaja anni
  • Ensimmäinen viesti
..
me ollaan aina yöllä lähdetty synnyttää eikä oo ollu meikkiä,mutta jos ois vaikka päivällä käynnistyny ja ois ollu meikkii ni en kyl ois poiskaa pessy :) mutta en kyl meikkais synnytykseen.
 
ei kukaan sanonut että olis pitänyt pestä ripsareita pois. Tosin tokan kanssa jouduin kiireelliseen sektioon ja suihkuun naamanpesulle pääsi vasta seuraavana päivänä että ei niin kivaaa ollut vanhoissa valuneissa meikeissä.
 
höh
Miksi pitäis pestä, ei kai se ripsari synnyttämistä haittaa??! Mulla ainakin oli normi päivämeikki (ripsari, hiukka peitevoidetta + puuteria ja huulikiilto) kun menin synnyttämään kun shoppailemassa olin ennen lähtöä... Ei tullu mieleenkään pestä pois varta vasten, kiva vaan kun oli kuvissakin suhteellisen normaalin näköinen eikä finnit pistäny silmään.

Tuskin kukaan alkaa meikkailemaan kun lähtö tulee mutta jos sattuu jo olemaan "kaunistautunut" niin miksi pestä pois!
 
Mä kyl käytän meikkiä harvemmin muutenkaan, mutta aina olen synnytyksen aikana tykännyt käydä suihkussa, joko sairaalassa tai kotona ennen sairaalaan lähtöä. Ihan vain koska suihku on helpottanut oloa ja luonnollisesti jos mulla olisi meikkiä ollut, olisin ne pessyt pois.
 
Kyllä mä laitoin ihan normaalin päivämeikin, kun menin suunniteltuun sektioon aamupäivällä. En edes ajatellut asiaa sen kummemmin. Tykkään vaan olla huoliteltu. Illalla kävin iltapesulla ennen nukkumaanmenoa.
 
naturelli elli
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
kerran oli meikit naamassa.. kun piävällä tuli lähtö.. olin itseasiassa sillon täällä höpöttelemässä kun alko supistukset :D
Mä en jaksa meikata itseäni sitä varten että voin chattailla tai kirjoitella muiden kans netissä. En, vaikka olis webcam.

Enkä kyllä mene synnärillekään meikit naamassa. Ajattelin käydä mahdollisesti ammeessa tai suihkussa. Ja mitä väliä - ompa kiva puuhkuttaa naama hiestä ja levinneistä ripsareista märkänä ja olla kenties sit pari päivää siitä sängyn pohjalla ne levinneet meikit saamassa.
 

Yhteistyössä