Meikinpohjustusvoiteesta kysyisin.

  • Viestiketjun aloittaja vieras=)
  • Ensimmäinen viesti
vieras=)
Olen kokeillut monia eri meikkivoiteita, kalliimpiakin vaihtoehtoja. Meikki ei tunnu silti pysyvän, joten olen miettinyt meikinpohjustusvoiteen ostoa. =)
Eikös sen voiteen pitäisi jollain tavalla pidentää meikin pysyvyyttä, jos on tälläinen rasvoittuva/sekaiho?
Tietäisikö siis joku, mielellään edullisen ja mielestään hyvän pohjustusvoiteen?
Suuri kiitos avusta!
 
Kantsii varmaan kysyä ammattilaiselta millanen meikkivoide sopii sun iholle. Mulla on pintakuiva ja herkästi rasvottuva sekaiho ja helposti alkaa kiiltämään. Puuterilla tietty kiinnitän, mut ei sitäkään ihan älyttömästi voi lisäillä ilman, että iho alkaa näyttää kamalalle. Usein pyyhkäsenkin vähän ensin vanulapulla ennen puuterin lisäämistä, niin tulee tasasempi... Ei kyllä saa yhtään olla kuivaa sillon, ne kohdat korostuu helposti.

Ihon puhdistus ja kosteutus on myös tärkeitä. Onko sulla sopivat tuotteet niihin tarkotuksiin? Silläkin on paljon merkitystä millasen kosteusvoiteen laittaa meikkivoiteen alle, jos sellasen tarvii. (puhdistuksen jälkeen kantsii kyl ainakin laittaa, vaikka muuten ei tartteiskaan)
 
mä käytän ihan tavallista ksteusvoidetta. siihen päälle lumenen double stay meikkivoidetta.. ja päälle taputtelen isolla puuterivipalla crimasin irtopuuteria. sellasta väritöntä.. ei kiillä naama ainakaan mulla. ja hyvin pysyy meikit. mulla kans sekaiho. ja muista että puuteri pitää painella iholle silleen tuputtelemalla, ei sivelemällä.
 
vieras=)
Puhdistan ihon aina ennen meikkivoiteen laittoa ja käytän iholleni sopivaa kosteusvoidetta meikin alla.
Käytän myös puuteria kiinnittämään meikkivoiteen paremmin, mutta meikki ei silti pysy.
 

Yhteistyössä