Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikä väriä haluat laita, musta tuntu suklaa ruskea sulle on paras
Samaa mieltä oon Venakko Milanan kanssa,ruskeeta jollain vivahteella suosittelisin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ällövaroitus;21953338:Eikö sulla ollu se shokkiväri joskus? Teit sitä ennen kanssa värinpoiston? Ottiko shokkiväri helposti kiinni, sun hiukset taitaa olla aika tummat alunperin?
Mä suosittelisin tummanvaaleaa tai vaaleanruskeaa, keskivaalea ei välttämättä ota kiinni tuohon.
Mun mielestä taas ei missään nimessä mitään ruskeaa, haravan kulmakarvatkin on tosi vaaleat. Joku viileä blondi olisi paras, myös tummanvaalea ok.
No tänään se nähdään.![]()
Mun mielestä taas ei missään nimessä mitään ruskeaa, haravan kulmakarvatkin on tosi vaaleat. Joku viileä blondi olisi paras, myös tummanvaalea ok.
Ja jos jatketaan muuttumisleikkiä, niin tuo sininen sopii sulle, mutta sangattomat lasit vanhentaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21953840:Mä taas vaalentaisin vielä lisää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21953840:Mä taas vaalentaisin vielä lisää![]()
Ei missään nimessä!