Keskivaalea lukee paketissa värinä. Kattoo nyt minkälaanen siitä tulee, että onko se liian vaalia.Mikä väriä haluat laita, musta tuntu suklaa ruskea sulle on paras
Samaa mieltä oon Venakko Milanan kanssa,ruskeeta jollain vivahteella suosittelisin
Oli vielä eiliseen asti shokkiväriä päässä, ei sitä kylläkään aina ole. En yleensä tee värinpoistoa ennen shokkivärin laittamista, riippuu ihan minkä väriset hiukset on.Alkuperäinen kirjoittaja Ällövaroitus;21953338:Eikö sulla ollu se shokkiväri joskus? Teit sitä ennen kanssa värinpoiston? Ottiko shokkiväri helposti kiinni, sun hiukset taitaa olla aika tummat alunperin?
No tänään se nähdään.Mä suosittelisin tummanvaaleaa tai vaaleanruskeaa, keskivaalea ei välttämättä ota kiinni tuohon.
Ja jos jatketaan muuttumisleikkiä, niin tuo sininen sopii sulle, mutta sangattomat lasit vanhentaaMun mielestä taas ei missään nimessä mitään ruskeaa, haravan kulmakarvatkin on tosi vaaleat. Joku viileä blondi olisi paras, myös tummanvaalea ok.
Kai sulla on hopeashampoota ja kai se väri on tuhkaan vivahtava? Mut mä suosittelisin tuhkaan vivahtavaa tummanvaaleaa tai vielä yhtä värinpoistoa. T: palstan pahin hiusväriaddiktiNo tänään se nähdään.
No kulmiin saa laitettua väriä. Mulla on sellaanen ruskia geeli kulmia varten. Blondina en osaa olla.Mun mielestä taas ei missään nimessä mitään ruskeaa, haravan kulmakarvatkin on tosi vaaleat. Joku viileä blondi olisi paras, myös tummanvaalea ok.
Tuo paita on itteasiassa turkoosi. Sangattomia laseja mulla ei ole.Ja jos jatketaan muuttumisleikkiä, niin tuo sininen sopii sulle, mutta sangattomat lasit vanhentaa
Ei missään nimessä!Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21953840:Mä taas vaalentaisin vielä lisää
Niin naama näyttäis punaisemmalta ja vaatis kauheen pakkelikerroksen? Juu ei.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21953840:Mä taas vaalentaisin vielä lisää
Höh. Mä olenkin ääripäitten ihminen- joko valkoiset tai sitten asteikon toisesta päästä!Ei missään nimessä!