Meidät on sitten leimattu häirikköperheeksi tässä talossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ja ihmeellisintä on se ettei ketään olla häiritty, kukaan ei ole käynyt oven takana valittamssa, isännöitsijä ei ole ottanut yhteyttä, mutta silti ollaan.
Ajattelin ottaa yhteyttä isännöitsijään ja vaatia asian selvitystä kun yksi asukas on mennyt tämmöistä huutelemaan asukaskokuksessa.

Mutta yhdestä ei kannata varmaan paljoa välittää. Tetääkseni esim. häätöön tarvitaan kahden eri talouden valitus. Toki kannattaa selvittää mistä valitus johtuu ja käydä vaikka puhumassa siitä asianosaiselle.

Riippuu myös aika paljon siitä että viitsiikö joillekin mennä koputtelemaan ja pyytämään olemaan hiljempaa. Esim. Kun meidän naapurin koirat haukkuivat ja ulisivat koko ajan niin valitin siitä suoraan ensin naapurille ja annoin täten monta kuukautta aikaa korjata asia.
Mutta esim. jos jossain olisi vaikka tappeluita.. niin en menisi asianosaisille valittamaan.. vaan suoraan isännöitsijälle:$ . On ikävää, pelottavaa ja noloa sotkeentua toisten riitoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Mutta yhdestä ei kannata varmaan paljoa välittää. Tetääkseni esim. häätöön tarvitaan kahden eri talouden valitus. Toki kannattaa selvittää mistä valitus johtuu ja käydä vaikka puhumassa siitä asianosaiselle.

Riippuu myös aika paljon siitä että viitsiikö joillekin mennä koputtelemaan ja pyytämään olemaan hiljempaa. Esim. Kun meidän naapurin koirat haukkuivat ja ulisivat koko ajan niin valitin siitä suoraan ensin naapurille ja annoin täten monta kuukautta aikaa korjata asia.
Mutta esim. jos jossain olisi vaikka tappeluita.. niin en menisi asianosaisille valittamaan.. vaan suoraan isännöitsijälle:$ . On ikävää, pelottavaa ja noloa sotkeentua toisten riitoihin.

No emme tosiaan aiheuta häiriötä ja tämä joka oli meidät nimennyt häiriköiksi on suuttunut siitä kun teimme muuttoa ja ajoimme auton mahdollisimman lähelle ovea. Hän väitti ettemme olisi saanut ajaa autoa siihen ja sanoimme aika napaksti takaisin niin otti nokkiinsa siitä.
Ja tosiaan jälkeenpäin tarkistan asian isännöitsijältä joka oli kanssani samaa mieltä siitä että kuorman purkua varten auton saa ajaa mahdollisimman lähelle ovea.

Hyvä että sait isännöitsijän kanssa asian selvitettyä. Ikävää vain että riitaannuitte naapurin kanssa. Ei ole pidemmän päälle niin hauskaa olla huonoissa väleissä naapuriin.

no onpa kummallista. mä kans allekirjoitan tuon että omistusasunnoissa asuu ihme tiukkapipoista väkeä!! itsekin olen omistusasuntolainen, mutta nää mun naapurit on ihan helvetistä. Eletään normaaliarkea, mut mua ärsyttää kun ei naapurit osaa edes tervehtiä!

me asuttiin viis vuotta vuokralla omistusasuntolaisten ympäröimänä ja oli aivan ihanaa aikaa. et eipäs yleistellä taas.
pahempaa tää meininki on nyt kun asutaan pelkäs vuokralaisten kansoittamas talos. kun ketään ei kiinnosta mikään, kun mikään ei oo kenenkään omaa :xmas:

Yhteistyössä