Meidän vauva

Helli-Karamelli

Aktiivinen jäsen
31.03.2010
1 231
0
36
Vantaa, Finland, Finland
Nukkuu ja nukkuu vaan =)
Isänsä oli eilen laittanut tytön nukkumaan puolen yön jälkeen, heräsin itse siinä aamu neljältä, kun tyttö hieman kitisi sängyssään (ei itkenyt ja kun kävin katsomassa, tyytyväisenä tuhisi, ehkä jotain unta nähnyt). Nostin hänet viereeni, koska maitoa oli rinnat täynnä ja tihkui koko ajan. Hän joi maidot ja jatkettiin unia. Vieläkin tuolla nukkuu isänsä vieressä. Ikää hänellä reilu viikko :heart:

Helppo lapsi?

Kohta alkaa taas rinnat täyttymään, mutta en millään raaski herättää toista.

Alkuperäinen kirjoittaja cindyy:
Alkuperäinen kirjoittaja jj:
Kaikki ne on helppoja vauvana

On ne vielä vanhempanakin helppoja :) Meidän 5 v poika on maailman helpoin tapaus..

Toivottavasti täälläkin jatkus mahdollisimman pitkään. Itse olen niin unikeko, että ei haittaa pätkääkään kun saa yöllä nukkua rauhassa.

Eikä kyllä ihmekään, että tyttö nukkuu nyt niin sikeästi. Yleensä jaksaa "seurustella" meidän kanssa korkeintaan tunnin verran ja sen jälkeen nukahtaa. Eilen aloitti seurustelut siinä seiskalta ja nukahti vasta kun isänsä laittoi hänet nukkumaan puolen yön jälkeen. :)

meillä tyttö oli ekat 2 viikkoa huippuhelppo,olin ihan onnessani,aamulla oikei odoteltiin et heräisi...no sittten muuttui,eipä saanut seuraaviin 10 kuukauteen paljon nukkua ja kaiken lisäksi tyttö ei isänsä hoivaa kelpuuttanut,huooh.
no,voihan teillä tosiaan olla helppo lapsi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
meillä tyttö oli ekat 2 viikkoa huippuhelppo,olin ihan onnessani,aamulla oikei odoteltiin et heräisi...no sittten muuttui,eipä saanut seuraaviin 10 kuukauteen paljon nukkua ja kaiken lisäksi tyttö ei isänsä hoivaa kelpuuttanut,huooh.
no,voihan teillä tosiaan olla helppo lapsi. :)

niin mie vähän olen ajatellutkin, että ei tää voi näin ikuisuuksia kestää :D