Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No mä ajattelin nyt tän kerran ottaa tietoisen riskin.Alkuperäinen kirjoittaja haloo etkö tajua!!!:ja uskallat panna kuvan nettiin, tuos kuvassahan näkyy syöttöluukut ja kaikki! etkö tiedä et mitä kerran tänne laitat et koskaan saa kokonaan pois.. sitä joku mamma kuule imee kuvan koneellee, muokkaa sitä ja unelmoi päivät... ..sun jutuistas! miltä tuntuu?
APUA! Mä olen ihan kokonaan unohtanut keksiä nimet..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onnea :flower: Joko on nimet keksitty?
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:APUA! Mä olen ihan kokonaan unohtanut keksiä nimet..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onnea :flower: Joko on nimet keksitty?
Jonkinlaiset tervetuloa kotiin juhlatkin pitää varmaan pitää? Voi apua, nyt iski ressi. :snotty:
Anopin ja appiukon.Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:Ja kummanko näköisiä ovat ?!
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Anopin ja appiukon.Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:Ja kummanko näköisiä ovat ?!Nuo ominaisuudet on valitettavasti hypänneet sukupolven ylitse ja vielä valikoivasti..
![]()
Onnea teillekin!Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Pakko tunkea tähän ketjuun taas kehumaan meidän uusimpia perheenjäseniä...![]()
Ja voi kun minä olen rakastunut... :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Onnea teillekin!Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Pakko tunkea tähän ketjuun taas kehumaan meidän uusimpia perheenjäseniä...![]()
Ja voi kun minä olen rakastunut... :heart: :heart:
:flower: :heart: