Meidän tytön mummu meni taivaaseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Micmacci
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
HEI !

Siellä on hänen nyt hyvä olla. Ei kipuja , ei murheita. Kyllä hän elää vielä teidän muistoissa elävästi, hän kulkee mukanannne joka hetki ajatuksissanne. Hänen kasvonpiirteitään ja luonnettakin on vielä ehkä seuraavissa sukupolvissa mukana.Katselkaa valokuvia ja muistelkaa mummua niiden välityksellä , on varmaan muitakin yhteisiä , eläviä muistoja erilaisista tapahtumista missä hän on ollut mukana.Sytyttäkää kynttilöitä ja soittakaa hänen mielimusiikkiaan.Vierailkaa haudalla usein häntä muistellen.

OTAN OSAAN SUUREEN SURUUNNE , ETTE OLE SURUSSANNE YKSIN.

Eipä olis silti tarvinnu vielä mennä. Kuoli aivan yhtäkkiä, ei siis mitään sairauksia yms...ja ikääkään ei ollut vielä edes 50v.

MUN ON KAMALA IKÄVÄ ÄITIÄ, mutta vaikka mitä tekis se ei tuu takasin :'(

"Älä seiso haudallain itkien;
en ole siellä, nuku en.
Jatkan elämääni tuhannessa tuulessa,
olen timantinhohde lumessa.
Olen aurinko, joka kultaa viljaa,
syyssade, joka putoaa hiljaa.
Kun heräät aamun hiljaisuuteen,
olen ylitsesi maahan uuteen
matkaavien muuttolintujen lento.
Olen öisten tähtien loiste hento.
Älä seiso haudallain itkien;
en ole siellä - kuollut en."

:hug:

SUURET HALAUKSET TÄÄLTÄ....
otan osaa...
Haluan tähän samaan kertoa oman tarinani, itselläni Oma äitini kuoli n.1,5 vuotta sitten sairastettuaan syöpää reilun vuoden. Se oli minulle TODELLLA kova pala, sillä äitini oli lähes paras ystäväni samalla kun oli äitini. Menimme yhdessä osotoksille, liikuimme kuin paita ja peppu jne...Äitini tiesi miesasiani miten olivat ja mikä mieltäni vaivasi ja jakoi ohjeita taikka neuvoja ja jälkeen päin ajateltuna aivan oiekita sellaisia, sillä monesti vaikka yritin sanoa vastaan joissain asioissa sanottiin minulle että sen löydät viellä edestä ja tulet kiitämään minua ja niin KIITINKIN ja olen muistavainen äitini nimipäivät ja muut nykyäänkin jolloin vien seppelettä taikka kukkia ja kynttilää haudalle kaunistukseksi.
Niin todella äitini kuoli siis 1,5 vuotta sitten ja sain n.puoli vuotta sitten esikoiseni, välillä olen tässä kamppaillut tuntemuksieni kanssa, kumpa äitini olisi elossa niin en tarvitsisi mitään!!!
Kaipaisin todella äitiäni tähän, kun olen aloittelemassa ja aloitellutkin jo vahvasti äitiyttäni, mutta elämän pitää jatkua ja niin mutta äiti tulee olemaan minun rakkaimmalla paikalla sydämessäni AINA....

vielä lopuksi haluan sinulle alkuperäinen voimia ja haleja minulta...
Itkeä saa jos siltä tuntuu...niin minäkin teen viellä aika jaoin ja unet ovat välillä todella vaikuttavia....
:hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2006 klo 21:47 Micmacci kirjoitti:
Eipä olis silti tarvinnu vielä mennä. Kuoli aivan yhtäkkiä, ei siis mitään sairauksia yms...ja ikääkään ei ollut vielä edes 50v.

MUN ON KAMALA IKÄVÄ ÄITIÄ, mutta vaikka mitä tekis se ei tuu takasin :'(

OTAN OSAA TIEDETÄÄN MILTÄ TUNTUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mUN MIEHEN ISÄ KUOLI PUOL VUOTTA SITTEN ÄKILLISESTI TYÖTAPATURMASSA :(
aika parantaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

micmaci! henkirikos???? anteeksi jos utelen.. mun lähiomainen tapetiin jonku aikaa sitten... muutama vuos mennyt eikä tuska hellitä... pahemmaksi tekee kun tietää jonkun vieneen rakkaan ihmisen hengen ...

Yhteistyössä