Meidän pieniruokaiset laspet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitä mieltä?
Meillä yleensä aina syövät normaalia ruokaa vain vähän (puoli perunaa, vähän lihaa) siis kuin linnut.

Mutta jos on kyse makeasta, ahmitaan saavikaupalla.

Iltapalaksi esikoinen söi lähes kokonaisen laatikollisen suklaaweetabixeja.
mies sanoi, että pitää jo lopettaa.
Itse olisin antanut syödä ihan kaikki, jos jaksaa, koska on niin laiha/pieni ja itsekin jaksan syödä kokonaisen myslilaatikollisen iltapalaksi, jos mysli on hyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä mieltä?

Itse olisin antanut syödä ihan kaikki, jos jaksaa, koska on niin laiha/pieni ja itsekin jaksan syödä kokonaisen myslilaatikollisen iltapalaksi, jos mysli on hyvää.

Sano että vaan provoilet? |O

Eipä se oo ihmekkään ettei oikea ruoka maistu kun kerta saa vetää nassun täydeltä makeeta sillä varjolla ku ei muuta syö. :attn:

Minä en ymmärrä miksi murojen varjolla annetaan suklaata, eikö niitä muroja voi syödä muroina ja suklaa karkkipäivänä ei joka päivä. Mies osti jotain leijonamuroja ja tuolla se on karkkikaapissa ei murokaapissa.

Minä en ymmärrä miksi murojen varjolla annetaan suklaata, eikö niitä muroja voi syödä muroina ja suklaa karkkipäivänä ei joka päivä. Mies osti jotain leijonamuroja ja tuolla se on karkkikaapissa ei murokaapissa.

Minusta suklaa on tervellistä kohttuullisesti nautittuna. Meillä sai kotona aina palan apteekin suklaata ruoan jälkeen. en pidä sitä karkkina vaan terveysruokana.

Minusta suklaa on tervellistä kohttuullisesti nautittuna. Meillä sai kotona aina palan apteekin suklaata ruoan jälkeen. en pidä sitä karkkina vaan terveysruokana.

:D:D:D Täytyypä yrittää tätä ukolle, joka aina valittaa mun suklaan mässäämisestä, että "sehän on terveysruokaa"... Sori =)

No ei oo peruna ja lihakaan sieltä terveellisemmästä päästä...

Kokeile jotain makeita hedelmiä? Lapsilla on kovempi makeannälkä kun aikuisilla, ehkä siihen on joku syykin. Hedelmät on kuitenki terveellisiä, jos niitä menis nii sillähän selvittäis jo jonkun matkaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
No ei oo peruna ja lihakaan sieltä terveellisemmästä päästä...

Kokeile jotain makeita hedelmiä? Lapsilla on kovempi makeannälkä kun aikuisilla, ehkä siihen on joku syykin. Hedelmät on kuitenki terveellisiä, jos niitä menis nii sillähän selvittäis jo jonkun matkaa?

Ai miksei peruna ja liha terveellistä?

Olkoon nyt sitten vaikka terveysruoka mutta senkin minä ymmärrän että on jälkiruokana vaikka nyt sitten joka aterian jälkeen mutta että se on itse ateria??? ei ei ei ei