Esikko alkoi tönimään ja puremaan pikkuveljeään kun keskimmäinen oli vajaan vuoden. Vähän se rauhoittui kun selitin, ettei noin saa tehdä, kun toinen on paljon pienempi. Voi tulla iso pipi. Mutta kun lapset on kasvanu ja on tullu yksi lisää niin homma on menny ihan kamalaksi. Nuorin on tykänny purra ja nipistellä toisia puoli vuotiaasta asti. Ja nauraa makeasti päälle. Tottakai isommatkaan ei sitten tottele enää yhtään mitään kieltoja, kun kerran vuoden ikäinenkin saa tehdä. Olen koittanu selittää, että se on niin pieni, ettei se ymmärrä. Kaikki on alkanu saada nyt arestia ja pidän tiukkoja puhutteluja. Ne auttaa vähäksi aikaa, mutta tunnin päästä viimeistään taas sellanen meno, että joku itkee ja sitte tullaan valittamaan, että äiti tuo puri/löi/töni ja eiku toi alotti. :headwall: Kaikista pahin, että nyt ne on alkanu painimaan oikein rajusti, varsinkin pojat. Isompi menee pienemmän mahan päälle ja painaa rinnasta tai mahasta. Yhtäkkiä nauru muuttuu itkuksi ja kun näen mitä siellä touhutaan niin olen saada sydärin.
Mitäs ihmettä tähän vielä keksii?
Mulla jo pelottaa viedä lapsia hoitoon. Tulee mieleen, että löytääkö ne hoitajat niistä jotain mustelmia ja ilmottaa lastensuojeluun... :/
Mitäs ihmettä tähän vielä keksii?
Mulla jo pelottaa viedä lapsia hoitoon. Tulee mieleen, että löytääkö ne hoitajat niistä jotain mustelmia ja ilmottaa lastensuojeluun... :/