Viskoo tavaroita ja nauraa käkättää päälle, menee karkuun ja samassa hetkessä kun selkäsi käännät se on jo varpaassa hampainensa kiinni, taas makeasti nauraen.
Tänä aamuna se päätti että äiti on hyvin levännyt aamulla klo 6 kahden tunnin yöunien jälkeen: yritin vielä vähän nukkua, mutta se viskoi mua koiran luilla, leluilla, mitkä käteen ikinä osui. Yritäpä olla vihainen, kun toinen on niin pieni luttana.. :heart:
Äsken vielä kun kävi nukkumaan, viimeseen asti ne riiviösilmät tapitti mua: "En nuku, en varmaan nuku, luuletko vai, että muka nukkuisin.."
Tänä aamuna se päätti että äiti on hyvin levännyt aamulla klo 6 kahden tunnin yöunien jälkeen: yritin vielä vähän nukkua, mutta se viskoi mua koiran luilla, leluilla, mitkä käteen ikinä osui. Yritäpä olla vihainen, kun toinen on niin pieni luttana.. :heart:
Äsken vielä kun kävi nukkumaan, viimeseen asti ne riiviösilmät tapitti mua: "En nuku, en varmaan nuku, luuletko vai, että muka nukkuisin.."