Toi meidän vuosikas on oikea riiviö. =D

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Viskoo tavaroita ja nauraa käkättää päälle, menee karkuun ja samassa hetkessä kun selkäsi käännät se on jo varpaassa hampainensa kiinni, taas makeasti nauraen. :D :D
Tänä aamuna se päätti että äiti on hyvin levännyt aamulla klo 6 kahden tunnin yöunien jälkeen: yritin vielä vähän nukkua, mutta se viskoi mua koiran luilla, leluilla, mitkä käteen ikinä osui. Yritäpä olla vihainen, kun toinen on niin pieni luttana.. :heart: :D

Äsken vielä kun kävi nukkumaan, viimeseen asti ne riiviösilmät tapitti mua: "En nuku, en varmaan nuku, luuletko vai, että muka nukkuisin.." :laugh:
 
Heh, meillä tuollaisia kaksi, tosin harvemmin viskovat mitään, mutta etenkin poika puree ja sitten ne tappelee toistensa kanssa ja välillä isompien kanssa. 1v on ihana ikä, mutta voi hemmetti noita kiukutteluja. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Heh, meillä tuollaisia kaksi, tosin harvemmin viskovat mitään, mutta etenkin poika puree ja sitten ne tappelee toistensa kanssa ja välillä isompien kanssa. 1v on ihana ikä, mutta voi hemmetti noita kiukutteluja. :D

Mulla on ollut esikoisellakin toi viskomis juttu, ja sitt se pamautteli mua aina palikoilla päähän tollasena vuosikkaana. Sen mielestä se oli ihan sika kivaa, palikka käteen ja pjoing!! |O Sattuu muuten ihan sikana, sellanen puinen palikka kun sen kalloonsa saa. :D :D
 

Yhteistyössä