Meidän Joulu on pilalla. :((

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Stokka ei jaakaan osinkoa ja sen varaan olin laskenut jouluostokset :(

http://www.taloussanomat.fi/porssi/2009/12/14/stockmann-ei-jaa-lisaosinkoa/200925546/170?posted=1&offset=0&article=1#viesti-4243643
 

Yhteistyössä