Meidän hassu samojedi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AinaHarmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Voi,meillä oli samojedi yli 25 vuotta sitten.

eikös olekin ihania otuksia?

On.
Meillä sellainen ihana mörrikkä joka ulisi kun itse sadan metrin päässä kotiin tulossa koulusta.
Meitin koiralla oli kuono ei tyypillinen eli tylppä ja pyöreämpi ja siksi minusta niin jumalattoman söpö.
=)

Voi,meillä oli samojedi yli 25 vuotta sitten.

eikös olekin ihania otuksia?

On.
Meillä sellainen ihana mörrikkä joka ulisi kun itse sadan metrin päässä kotiin tulossa koulusta.
Meitin koiralla oli kuono ei tyypillinen eli tylppä ja pyöreämpi ja siksi minusta niin jumalattoman söpö.
=)

tää on kans niin ihmisrakas että, jos tulee koira+ihminen vastaan niin arvaas kumman luokse se menee?

Ja mä sitten vihaan kerjääviä koiria. Anoppilassakin niiden koira tulee aina pöydän viereen kerjäämään ja kieli on suusta pitkällä ja läähättää... Ja haisee ulollle. *puistatus*

Alkuperäinen kirjoittaja ällö:
Ja mä sitten vihaan kerjääviä koiria. Anoppilassakin niiden koira tulee aina pöydän viereen kerjäämään ja kieli on suusta pitkällä ja läähättää... Ja haisee ulollle. *puistatus*

No passita pois siitä pöydän viereltä.

Ihana turrikka!! Onko kesäkarvassa vielä? Meillä on siitä kumma sammari, että vaikka se pudottaa karvaa vähintään kahden koiran verran, niin herralla löytyy ylläkin vielä vaikka lampaat söis... Vai onko tää nartun ja uroksen ero??

Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Ihana turrikka!! Onko kesäkarvassa vielä? Meillä on siitä kumma sammari, että vaikka se pudottaa karvaa vähintään kahden koiran verran, niin herralla löytyy ylläkin vielä vaikka lampaat söis... Vai onko tää nartun ja uroksen ero??

Kyllä meidän nartulla ainakin riitti karvaa,vaikka olisi pari muuta hurttaa niillä karvoilla vuorannut jotka irtosi.

meiän Mirtsukka on synnyttänyt keväällä ja se on myöskin steriloitu, eli sillon on vähän karvoja. Ja talvella kun on kylmempää nii tulee enemmän noita karvoja.
Mun koiruus täyttää joulukuussa 8 vuotta.

meiän Mirtsukka on synnyttänyt keväällä ja se on myöskin steriloitu, eli sillon on vähän karvoja. Ja talvella kun on kylmempää nii tulee enemmän noita karvoja.

Ok.. Oon miettiny, kun jotkun sammarit näyttää karvanlähdön aikaan lähinnä valkosille paimenkoirille!! :D Ei meillä vaan.. Aina sama paksu turkki, tosin pihalla koira on paljon kesät talvet. Mistä tulikin mieleen että pitäs taas harjailla läpi... *pyyhkii jo hikeä*

Yhteistyössä