*repii ranteita*
Ei tommosen takia kannata
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
*repii ranteita*
On täälläkin ihme kotitossukoita!
En mä ainakaan ollut mikään miehen kotiorja lapsen kanssa kotona ollessani. Olin kotona hoitamassa lasta ja lapselle/lapsille aikani annoinkin, koti oli aina pommin jäljiltä ja miehelle edes harvoin oli ruokaa tarjolla.
Kotityöt tehtiin 50/50 iltasin ja viikonloppusin.
Hyi mua, epätäydellinen vaimo.
mulle taas ei tullu mieleenkään laittaa miestä iltaisin töiden jälkeen tekemään kotitöitä kun tiesin että sen työpäivät oli ihan tarpeeksi fyysisesti raskaita. riitti että kävi esikoisen kanssa pari kertaa viikossa harrastamassa niin sain nuorimmaisen kanssa siivota rauhassa niinä iltoina. muulloin tein muksujen kanssa muut työt. ja miestä odotti aina valmisruoka tösitä tullessa. ja sama on töisin päin nyt että jos mies sattuu olemaan viikolla vapaalla niin minua odottaa täistä tullessa valmisruoka, ja kotityöt on tehty.On täälläkin ihme kotitossukoita!
En mä ainakaan ollut mikään miehen kotiorja lapsen kanssa kotona ollessani. Olin kotona hoitamassa lasta ja lapselle/lapsille aikani annoinkin, koti oli aina pommin jäljiltä ja miehelle edes harvoin oli ruokaa tarjolla.
Kotityöt tehtiin 50/50 iltasin ja viikonloppusin.
Hyi mua, epätäydellinen vaimo.