Meidän leikki

aim
Mieheni puhuu rakastellessamme kuinka ihanaa olisi nähdä jonkun vieraan miehen panevan minua. Hän pyytää usein, että kerron miltä tuntuu, kun vieras mies himoitsee minua. Yksi ilta siirsin peiton mieheni päältä sivuun ja riisuin boxerit pois.
Katselin, mutta en koskenut miestäni. Aloin puhua isosta vieraasta kalusta.
Kuvailin kuinka himoitsen isoa munaa ja miten hyvää se tekisi, katsoin aviomiestäni ja kerroin kuinka villiksi tulisin, jos joku vieras iso kaluinen mies naisi minua.
Kuinka ihanaa tosiaan olisi saada isoa kullia. Pyysin kultaani ajattelemaan kun vieraat kädet hyväilis rintojani ja antaumuksella ottaisin suihin isoa kalua. Katsot vierestä, kun vieras mies työntäisi sisääni pitkään ja rajusti.
Mieheni kalu nousi itsestään ja tosiaankin jökötti kovana. :p
Olen kysynyt mieheltäni, mutta hän ei osaa vastata miksi kiihoittuu tälläisesta.
Olen kyllä itsekkin alkanut kiihottumaan tästä mieheni aloittamastsa leikistä.
Kaikkein parasta tosiaan asiassa on se kun mieheni todellakin kuumenee näistä ajatuksista.
Miksiköhän mies kiihoittuu ajatuksesta, että vieras mies panee vaimoaan.
 
Meillä on just samanlaista leikkiä ja totta että kiihotus on valtava, kyrpä on kuin rautakanki. Kyllä vaimokin tykkää ihan valtavasti , kiima on tosi hyvä. Me ollaan oltu paikoissa missä vaimo on nähnyt jätti kyrpiä ja olen nauttinut ihan tolkuttomasti siitä. En osaa sanoa miks se on niin kivaa, mutta kulliin on tosi ihana vaikutus.
 

Yhteistyössä