K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten sä näet, oliko se enemmän showta, vaiko erilainen puoli hänestä?
Mä näen sen niin että "viisukäärijä" on enemmän se millainen Jere on lasten ja varmaan tyyliin isovanhempiensa kanssa, ja työtilanteissa joissa asiat pitää ottaa vakavammin ja hommat pitää hoitaa. Kaikkihan aina sanoo miten helppo Kärtsän kanssa on tehdä töitä ym, niin tuskin se äijäilee ja vittuilee suurimman osan ajasta ihmisten kanssa. Musta tuntuu että tämä äijäilypuoli on sit sitä mitä tulee enemmän omanikäisten läheisten kaveriporukoiden seurassa, ja mitä sit tulee someen koska se somettaa yleensä kavereittensa kanssa. Ja sitten Käärijähahmossa korostuu tämä äijäilykaveriporukkamaisuus ihan tahallaan.
Eli eri puolia, näin minä sen näen.
 
vierailija
Mä näen sen niin että "viisukäärijä" on enemmän se millainen Jere on lasten ja varmaan tyyliin isovanhempiensa kanssa, ja työtilanteissa joissa asiat pitää ottaa vakavammin ja hommat pitää hoitaa. Kaikkihan aina sanoo miten helppo Kärtsän kanssa on tehdä töitä ym, niin tuskin se äijäilee ja vittuilee suurimman osan ajasta ihmisten kanssa. Musta tuntuu että tämä äijäilypuoli on sit sitä mitä tulee enemmän omanikäisten läheisten kaveriporukoiden seurassa, ja mitä sit tulee someen koska se somettaa yleensä kavereittensa kanssa. Ja sitten Käärijähahmossa korostuu tämä äijäilykaveriporukkamaisuus ihan tahallaan.
Eli eri puolia, näin minä sen näen.
Ollaan sitten samoilla linjoilla, aika samaan tapaan itsekin sen ajattelen.
 
vierailija
Onko teille muille ns. kuumistelijoille käynyt niin, että olette kyllästyneet Kärtsään tai johonkuhun Joksuun, ketä sitten olette kuolanneetkin? Olen tässä lähiaikoina huomannut, että Kärtsä ei enää ulkonäöllisesti viehätä mua. Ensin kyllästyin shippiin ja nyt ei enää K tunnu kuumalta. Musta on tullut A-studiolainen.
No mulle on käynyt niin että en enää jaksa avata kaikenmaailman Jance-linkkejä mitä vauvalla jaetaan. K koskevat vielä availen mutta muita harvemmin. Ei siitä kauaa ole kun vielä tunnollisesti avasin kaikki. Onko tämä nyt kyllästymistä vai laiskuutta vai mitä niin en tiiä. Pelkkää a-studiolaista musta ei tule, siinä vaiheessa poistun koko hommasta ja jatkan seuraamisia muualla.
 
vierailija
Onko teille muille ns. kuumistelijoille käynyt niin, että olette kyllästyneet Kärtsään tai johonkuhun Joksuun, ketä sitten olette kuolanneetkin? Olen tässä lähiaikoina huomannut, että Kärtsä ei enää ulkonäöllisesti viehätä mua. Ensin kyllästyin shippiin ja nyt ei enää K tunnu kuumalta. Musta on tullut A-studiolainen.
On käynyt. Moni asia, mitä pidin K:ssa kuumana esim. maneerit, kielen näyttö, näyttää nykyisin vaan typerältä. Ja jostain mun silmille pöllähtää K:n somesta vaan ne junttihuumoripätkät ja ilmeilyt, mistä en tykkää ollenkaa. Tykkään sen sijaan siitä herkästä, ajattelevasta puolesta, mutta sitä ei nyt meille näytetä. Tämä ei ollut tarkoitus olla mikään haukkumaviesti, kaikkea hyvää toivon ihmiselle.
 
vierailija
No mulle on käynyt niin että en enää jaksa avata kaikenmaailman Jance-linkkejä mitä vauvalla jaetaan. K koskevat vielä availen mutta muita harvemmin. Ei siitä kauaa ole kun vielä tunnollisesti avasin kaikki. Onko tämä nyt kyllästymistä vai laiskuutta vai mitä niin en tiiä. Pelkkää a-studiolaista musta ei tule, siinä vaiheessa poistun koko hommasta ja jatkan seuraamisia muualla.
Sama juttu, että en jaksa seurata (tällä hetkellä) kaikkea. On tää ollut pitkä rupeama, niin ei ihme jos on välillä turnausväsymystä. Sen sijaan bojanistina odotan koko ajan uutta materiaalia kuin kuuta nousevaa, ja vanhoja keikkavideoita jaksan kyllä fiilistellä.
 
vierailija
Viime kesänä he olivat vielä kovassa viisuista tulleessa nosteessa. Vanhat fanit eivät nyt viikoissa bändiä unohda, mutta en ihan ymmärrä, mikä heidän hommassaan nyt tähtää siihen, että saisivat uusia faneja ja pääsisivät lähemmäs läpimurtoa (enkä tarkoita etteivätkö sellaista voisi hyvinkin vielä tehdä). Oon mielelläni tässä väärässä, mutta jotenkin oudolta vaikuttaa nyt nykyinen valittu linja. Ja en edes tarkoita, että kenenkään tarvitsisi omasta yksityiselämästään postailla yhtään mitään, mutta tosi laimealta julkisuuteen päin näytti ainakin ulospäin esim. festarikesän alku. Ylihuomenna heillä on ainoa kesän keikka Sloveniassa mutta toistaiseksi ainakin hiljaa ollaan siitäkin (en seuraa kaikkia joksuja ig:ssä eli en kyllä varmaksi tiedä, onko joku postannut jotain).
Sitä kanamakkaratapahtumaa on mainostettu joka tuutissa omassa maassaan. JO on esiintyjistä pääosassa, on ollut esillä tapahtuman joka somessa, ja mainostettu nimeomaan, että ainoa keikka Sloveniassa. Ei varmaan tämä tapahtuma jää huomiotta. Suurinta suosiota JO nauttii kuitenkin omassa maassaan, tapahtuman noste on hoidettu heidän puolestaan, me ei siitä paljoakaan nähdä. Tää "kanamakkara" on ilmeisesti myydyin koko Euroopassa eli ei ole ihan pienestä brändistä kyse. Hieno on muuten alue siellä, valmiina suurelta osin. Toivottavasti sää suosii.
 
vierailija
Sama juttu, että en jaksa seurata (tällä hetkellä) kaikkea. On tää ollut pitkä rupeama, niin ei ihme jos on välillä turnausväsymystä. Sen sijaan bojanistina odotan koko ajan uutta materiaalia kuin kuuta nousevaa, ja vanhoja keikkavideoita jaksan kyllä fiilistellä.
Musta on alkanut tulla ex-bojanisti, jotenkin ei tunnu enää yhtään niin kuumalta kuin shippiaikoina. Toki sen somevälttely ei auta asiaa, kun pitkiin aikoihin ei kuulu mitään niin kiinnostus lopahtaa.
 
vierailija
Mulle K oli viisuissa ihana uudenlainen räppäri, ei uhoa, ei naisten halveksuntaa, ei rahoilla leveilyä, gay-viboja. Siis jotain ihan uutta Suomen räpissä.

Nyt tämä alkaa pikkuhiljaa häviämään, äijäilyn lisäksi nuo puolialastomat naistanssijat keikoilla ovat mulle ehdoton ei. Että K on ihan samanlainen kuin ne muutkin kotimaiset räppärit.

Hän tietysti saa tehdä mitä haluaa mutta mun fanitus on loppumassa. Ruissiin on liput mutta sitten saa olla.
 
vierailija
Mulle K oli viisuissa ihana uudenlainen räppäri, ei uhoa, ei naisten halveksuntaa, ei rahoilla leveilyä, gay-viboja. Siis jotain ihan uutta Suomen räpissä.

Nyt tämä alkaa pikkuhiljaa häviämään, äijäilyn lisäksi nuo puolialastomat naistanssijat keikoilla ovat mulle ehdoton ei. Että K on ihan samanlainen kuin ne muutkin kotimaiset räppärit.

Hän tietysti saa tehdä mitä haluaa mutta mun fanitus on loppumassa. Ruissiin on liput mutta sitten saa olla.
Mutta olivathan ne samat tanssijat viisuissakin
 
vierailija
Mulle K oli viisuissa ihana uudenlainen räppäri, ei uhoa, ei naisten halveksuntaa, ei rahoilla leveilyä, gay-viboja. Siis jotain ihan uutta Suomen räpissä.

Nyt tämä alkaa pikkuhiljaa häviämään, äijäilyn lisäksi nuo puolialastomat naistanssijat keikoilla ovat mulle ehdoton ei. Että K on ihan samanlainen kuin ne muutkin kotimaiset räppärit.

Hän tietysti saa tehdä mitä haluaa mutta mun fanitus on loppumassa. Ruissiin on liput mutta sitten saa olla.
K tekee kohta Saara Aallot. Kun saa itse määrätä, ei tahdo onnistua. Jännittävästä tyypistä on tulossa haalea jäänne UMK nyrkkeilykehä sankarista.
 
vierailija
Musta taas joksujen biisit on sellaisia mitä voi vetää missä iässä vaan. Enemmän vaikka jotkut poppibiisit -ja tyyli voi olla sellaisia, ettei ainakaan kaikki kappaleet yhtä luontevasti toimi enää, jos esittäjällä on reilusti ikää. Riippuu aika paljon sanoituksistakin. Joksuthan voisi vetää noita biisejään vaikka vanhoina pappoinakin. Akustista versiota vaan kehiin jos eivät sitten jaksa rokata. Ja kyllähän bändit tekee uusia biisejä, ei niitä samoja tartte pelkästään vetää.
Olen samaa mieltä siitä, että Joksujen musiikki on juuri sellaista, että se kestää ns. aikaa ja sitä voi esittää vaikka 100-vuotiaat papat. Itse en ole Joksujen musiikin ystävä, ei vaan kutkuta mun aivojen musiikki nystyröirä. Joku joskus kysyi täällä plussalla, että olenko yrittänyt kuunnella heidän biisejään ja vastaus on että useasti. En vaan lämpene, liian tylsää ja tasapaksua mun korvaan. Se on vähän sääli, koska tykkään heidän lavapreesensistä ja ulkonäöstä. Ehkä joskus kaipaisin jotakin sähäkkyyttä heidän esiintymisvaatteisiin, mutta se on heidän tyyli ja tuntevat varmasti olonsa kotoisaksi niissä vaatteissa. Itse veikkaan, että hiljaiselo saattaa olla harkittu juttu ja sitten kun räjähtää, niin se on menoa. Tietävät itsekin, että kun uusi levy ilmestyy, niin sen jälkeen alkaa kova työrupeama ja varmaan somessakin ovat esillä enemmän. Ei se ole maailmanhistoriassa mitenkään uusi asia, että joku artisti/bändi katoaa hetkeksi ja tekee sitten uuden läpimurron.
 
vierailija
Twitterissä ollaan huolestuneita kun Sadie on hukassa. Ollut muutenkin piilossa viime aikoina, mutta eilen, tai siis tänään yöllä on Losissa ollut Sadien uuden elokuvan "premiere" (onks se ensi-ilta?), kaikki muut näyttelijät paikalla, mutta Sadie ei. Ei kuulemma ollenkaan hänen tapaistaan, kummastellaan onko jotain tapahtunut ja onkohan hänellä kaikki ok jne.
Ehkä tyttö on vaan lähtenyt kanamakkara-markkinoille...
 
vierailija
Twitterissä ollaan huolestuneita kun Sadie on hukassa. Ollut muutenkin piilossa viime aikoina, mutta eilen, tai siis tänään yöllä on Losissa ollut Sadien uuden elokuvan "premiere" (onks se ensi-ilta?), kaikki muut näyttelijät paikalla, mutta Sadie ei. Ei kuulemma ollenkaan hänen tapaistaan, kummastellaan onko jotain tapahtunut ja onkohan hänellä kaikki ok jne.
Ehkä tyttö on vaan lähtenyt kanamakkara-markkinoille...
Joo huomasin kanssa. Fanit on hädissään ja jotkut on vihaisia, kun mitään selitystä ei anneta. Nyt kyllä täytyy sanoa, että tuo premierestä poisjäänti ei ole mikään pikkujuttu. Siinä suututetaan jo ohjaajat ja koko työryhmä. Eli suhteen täytyy olla tosi vakava. Tuntuu kyllä hullulta jos ne on olleet yhdessä vähän yli 3 kuukautta.
 
vierailija
Joo huomasin kanssa. Fanit on hädissään ja jotkut on vihaisia, kun mitään selitystä ei anneta. Nyt kyllä täytyy sanoa, että tuo premierestä poisjäänti ei ole mikään pikkujuttu. Siinä suututetaan jo ohjaajat ja koko työryhmä. Eli suhteen täytyy olla tosi vakava. Tuntuu kyllä hullulta jos ne on olleet yhdessä vähän yli 3 kuukautta.
Tai sitten sydänsuruja. B lähti kanamakkaroita syömään ja jätti S Amerikkoihin itkemään.
 
vierailija
Twitterissä ollaan huolestuneita kun Sadie on hukassa. Ollut muutenkin piilossa viime aikoina, mutta eilen, tai siis tänään yöllä on Losissa ollut Sadien uuden elokuvan "premiere" (onks se ensi-ilta?), kaikki muut näyttelijät paikalla, mutta Sadie ei. Ei kuulemma ollenkaan hänen tapaistaan, kummastellaan onko jotain tapahtunut ja onkohan hänellä kaikki ok jne.
Ehkä tyttö on vaan lähtenyt kanamakkara-markkinoille...
Ohhoh, tämäpäs jännää :eek:
 
vierailija
Käykää nyt joku twitteriläinen ihmeessä sanomassa niille faneille, että se on Sloveniassa bf:n kanssa kanamakkaratehtaan juhlissa 😂 noi fanit on ihan pihalla, me täällä kompostissa ollaan ajan tasalla.
 
vierailija
Käykää nyt joku twitteriläinen ihmeessä sanomassa niille faneille, että se on Sloveniassa bf:n kanssa kanamakkaratehtaan juhlissa 😂 noi fanit on ihan pihalla, me täällä kompostissa ollaan ajan tasalla.
Mut kuulostaa kyllä tosi epäammattimaiselta ja teinitoiminnalta, jos jättää työasioita tekemättä kun lähtee poikkiksen keikalle toiselle mantereelle... Luulis että olis edes ilmoittanut, että en tule sinne premiereen, nyt ei mitään. Kyllä on tytöllä pää seonnut, jos näin on. Ne molemmat sotkee vielä uransa tässä huumassa.
Mutta siis nämä kaikkihan ovat vielä juoruja, ehkä tähän on joku arkinenkin selitys.
 

Yhteistyössä