K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en tajua näitä spekuja. Niillä oli just pitkä kiertue, sen jälkeen olivat kuukauden studiossa ja pitivät vaan yhden vapaapäivän. Uusi levy on tulossa syksyllä ja hyvällä tuulella näyttivät olevan Sea starissa. Sen jälkeen ovat pitäneet täysin ansaitun loman, joka on kestänyt reilu pari viikkoa.
kaikilla menee käsityskyky jossakin, sulla se menee tässä
 
vierailija
Mä en tajua näitä spekuja. Niillä oli just pitkä kiertue, sen jälkeen olivat kuukauden studiossa ja pitivät vaan yhden vapaapäivän. Uusi levy on tulossa syksyllä ja hyvällä tuulella näyttivät olevan Sea starissa. Sen jälkeen ovat pitäneet täysin ansaitun loman, joka on kestänyt reilu pari viikkoa.
12 keikkaa koko kesänä? Lopun alkua.
 
vierailija
no ehkei nyt ihan näin kuitenkaan mut ei tuo mikään ikuisuus bändi ole
Kiinnostaisi mikä saa ajattelemaan noin. Musta Joksuilla nimenomaan on loistava pohja pitkälle uralle yhdessä. Ne on olleet suurin osa kavereita nuoresta asti ja myöhemmin tulleet Jure ja Nacekin on sujahtaneet saumattomasti mukaan. Tulevat hyvin juttuun keskenään, sanoivat jossain haastattelussakin ettei niillä juuri mitään isompia riitoja tule. B sanoi jossain (en muista nyt missä) että kertaakaan ei ole ollut sellaista, että olis tarvinnut mennä vihaisena nukkumaan. Monilla menestyneilläkin bändeillä on ollut hankaluuksia henkilökemioissa, musta tuo joksujen vahva ystävyys on tosi lupaava juttu bändin tulevaisuuden kannalta. Voisin hyvin nähdä senkin, että bändi on pitkäikäinen ja silloin tällöin välissä tekevät omia projektejaan, kuten vaikka soololevyjä. Monet muusikothan tekee niin.
 
vierailija
Kiinnostaisi mikä saa ajattelemaan noin. Musta Joksuilla nimenomaan on loistava pohja pitkälle uralle yhdessä. Ne on olleet suurin osa kavereita nuoresta asti ja myöhemmin tulleet Jure ja Nacekin on sujahtaneet saumattomasti mukaan. Tulevat hyvin juttuun keskenään, sanoivat jossain haastattelussakin ettei niillä juuri mitään isompia riitoja tule. B sanoi jossain (en muista nyt missä) että kertaakaan ei ole ollut sellaista, että olis tarvinnut mennä vihaisena nukkumaan. Monilla menestyneilläkin bändeillä on ollut hankaluuksia henkilökemioissa, musta tuo joksujen vahva ystävyys on tosi lupaava juttu bändin tulevaisuuden kannalta. Voisin hyvin nähdä senkin, että bändi on pitkäikäinen ja silloin tällöin välissä tekevät omia projektejaan, kuten vaikka soololevyjä. Monet muusikothan tekee niin.
eivät ole suosittuja, vähän kuuntelijoita (eivät ole mikään tuore bändi, yksi iso momenttumi meni jo)
fanit ovat nuoria>vanhenevat ja kasvavat ulos
vaikea kuvitella heidän vetävän noita biisejä +30 vuotiaina
laulaja ei kaipaa julkisuutta
moni ajattelee, että pitäisi alkaa tienaamaankin kun ikää tulee
ovat nuoria, tulee puolisoita ja lapsia >harrastus saa jäädä
 
vierailija
Onko teille muille ns. kuumistelijoille käynyt niin, että olette kyllästyneet Kärtsään tai johonkuhun Joksuun, ketä sitten olette kuolanneetkin? Olen tässä lähiaikoina huomannut, että Kärtsä ei enää ulkonäöllisesti viehätä mua. Ensin kyllästyin shippiin ja nyt ei enää K tunnu kuumalta. Musta on tullut A-studiolainen.
Ei ole mennyt maku ja tykkään hänestä, mutta musta K oli kuumimmillaan silloin euroviisuaikaan, vähän eri ympäristössä ja ehkä poissa omalta mukavuusalueeltaan. Vaikutti olevan enemmän auki ja herkempi puoli esillä enemmän. Jotkut kommentoi täällä joskus, että se ns. viisukäärijä oli feikki ja tämä nykyinen on se mitä hän oikeasti on. Kun mä taas ajattelen, että ehkä ne on vaan eri puolia ja se puoli mikä viisujen aikaan tuli esiin, ei yhtä paljon vaan tule esiin näissä tutuissa suomiympyröissä. K saa olla just sellainen kuin on, mutta mun henk.koht. makuun oli kuumimmillaan juuri silloin. Vaikka on toki kuuma nytkin.
 
vierailija
Täällä näköjään sallitaan vaan negatiivinen spekulointi.
Täällä on sallittua kaikenlainen spekulointi. Muualla ei ole minkäänlainen speku sallittua eikä varsinkaan kultapuppeleiden toiminnan kyseenalaistaminen. Ei nyt viitsitä alkaa kompostissa valittamaan siitä kun täällä on tuota realismia ja negaakin välillä. Ei täällä ole kenenkään pakko olla jos ei jutut kiinnosta. Yltilpositiivisia paikkoja on ihan tarpeeksi jo muualla🤷
 
vierailija
Mulle K:n keikkaolemus on vaan kohentunut viisujen jälkeen, varsinkin se miten se esittäytyy isommilla lavoilla. Viisukärtsä oli kivan näköinen, mutta viime kesän icip/kesäkeikkalookki mustassa katkitakissa oli se joka todella hurmasi minut. Mutta Bölen lookki oli vielä parempi! Ja nyt katselin noita Saaristo festivaalin Tiinan kuvia ja olen vielä hurmantuneempi! Nämä varsinkin, mutta monet muutkin: https://tiinan.otokset.fi/kuvat/Musiikki/Saaristofestivaali+7.6.2024/Käärijä/78163EFB-43E0-430A-A79B-A80EA01416A2.jpg
 
vierailija
Mulle K:n keikkaolemus on vaan kohentunut viisujen jälkeen, varsinkin se miten se esittäytyy isommilla lavoilla. Viisukärtsä oli kivan näköinen, mutta viime kesän icip/kesäkeikkalookki mustassa katkitakissa oli se joka todella hurmasi minut. Mutta Bölen lookki oli vielä parempi! Ja nyt katselin noita Saaristo festivaalin Tiinan kuvia ja olen vielä hurmantuneempi! Nämä varsinkin, mutta monet muutkin: https://tiinan.otokset.fi/kuvat/Musiikki/Saaristofestivaali+7.6.2024/Käärijä/78163EFB-43E0-430A-A79B-A80EA01416A2.jpg
Oon samaa mieltä että kyllä K edelleen kuuma on. Se on enemmän oma juttu, että muhun ei oo sellainen äijäily oikein ikinä vedonnut ja nyt sitä on mun makuun ripaus liikaa. Ei lavalla ehkä niinkään, mutta muuten. En kuitenkaan oleta että hänen pitäis mun toiveiden mukaan muuttua, on sellainen kuin on.
 
vierailija
En minä ainakaan kuvittele mitään mahiksia itselleni. K ta en edes haluaisi. Tuollainen käytös K lta on yksinkertaisesti hölmöä. Ei muiltakaan artisteilta fanit katoa, vaikka kertovat olevansa parisuhteessa. K on nyt ymmärtänyt väärin, että hänen pitäisi olla ns. saatavilla.
Täähän ihan paras linja ei todellakaan kiinnosta kenenkään mahdolliset kumppanit, kivempi kun voi miettiä ettei niitä ole
 
vierailija
eivät ole suosittuja, vähän kuuntelijoita (eivät ole mikään tuore bändi, yksi iso momenttumi meni jo)
fanit ovat nuoria>vanhenevat ja kasvavat ulos
vaikea kuvitella heidän vetävän noita biisejä +30 vuotiaina
laulaja ei kaipaa julkisuutta
moni ajattelee, että pitäisi alkaa tienaamaankin kun ikää tulee
ovat nuoria, tulee puolisoita ja lapsia >harrastus saa jäädä
Musta taas joksujen biisit on sellaisia mitä voi vetää missä iässä vaan. Enemmän vaikka jotkut poppibiisit -ja tyyli voi olla sellaisia, ettei ainakaan kaikki kappaleet yhtä luontevasti toimi enää, jos esittäjällä on reilusti ikää. Riippuu aika paljon sanoituksistakin. Joksuthan voisi vetää noita biisejään vaikka vanhoina pappoinakin. Akustista versiota vaan kehiin jos eivät sitten jaksa rokata. 😄 Ja kyllähän bändit tekee uusia biisejä, ei niitä samoja tartte pelkästään vetää.
 
vierailija
Oon samaa mieltä että kyllä K edelleen kuuma on. Se on enemmän oma juttu, että muhun ei oo sellainen äijäily oikein ikinä vedonnut ja nyt sitä on mun makuun ripaus liikaa. Ei lavalla ehkä niinkään, mutta muuten. En kuitenkaan oleta että hänen pitäis mun toiveiden mukaan muuttua, on sellainen kuin on.
Ah, ymmärrän. Viisukäärijän käyttäytyminen oli tosiaan melko erilainen kuin normi-Käärijän.
 
vierailija
Täällä näköjään sallitaan vaan negatiivinen spekulointi.
tätä nyt tulin itsekin ihmettelemään. Harvoin käyn täällä ja välillä on ollut oikein hyvät jutut, mutta nyt on kyllä jo ihme touhua. Se, että negatiiviseen ja erityisen ikävään tyyliin käsitellään kaikki mahdolliset ihmiset, tyylit, valinnat, esiintymiset ja sanomiset ja olemiset ei ole kyllä mitään spekulointia vaan ihan puhtaasti haukkumista ja parjaamista.
no täähän olikin kakkatunkio, et taidanpa poistua taas.
 

Yhteistyössä