K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oon samaa mieltä tuosta tanssijoiden arvon nostattamisesta. Itsekkään en kaipaa tanssijoita mutta onhan ne monella muullakin artistilla mukana ja kuuluu showhun. Toki ne mitä semisti seuraan on eri genreä kuin K.

Sitten taas joku sänky tai pikkumopo niin ne ei näy pienemmissä paikoissa tai matalemmilla lavoila kuin eturiveille jos ei ole screenejä. Jokin nostattava juttu olisi parempi niissä jos jotain pakko tuoda. Mutta niinhän se on niissä lavalla makoiluissakin että ei ne kauemmaksi näy.
Joo se mopo ja ne paarit ei toimineet ainakaan Bölessä yhtään. En nähnyt kun Käärijä tuli lavalle, ihmettelin vaan miksi ihmiset alkaa huutaa. Enkä edes ollut kovin takana.
 
vierailija
Joo se mopo ja ne paarit ei toimineet ainakaan Bölessä yhtään. En nähnyt kun Käärijä tuli lavalle, ihmettelin vaan miksi ihmiset alkaa huutaa. Enkä edes ollut kovin takana.
Se on aina upeeta kun bändin jäsenet kävelevät lavalle. Heidät näkee ja se jo palkitsee odottamisen. Ei tarvita mitään rekvisiittaa. Ne kuuluu teatterin näyttämölle.
 
vierailija
Rammsteinin lavashowt ovat olleet omaa luokkaansa. Yhdellä heidän keikalla olen ollut ja tämä tapahtui siis ennen tätä suurta kohua. Sanoisin siis, että paljaat pakarat on aika pientä.
Joo pientä on, mut en mäkään niitä halua katsella. Mä tykkäsin tanssijoista CCC:ssä, mut nyt en näe niiden ideaa. Mut toisaalta, tuskinpa Kärppää menen enää tarkoituksella katsomaan.
 
vierailija
"Käärijä kertoi lavalla, että yksi tyyppi kävi kylässä yksiössä kokeilemassa formulalakanoita, mutta ei ole senjälkeen tyyppiä näkynyt. Olen nyt yksin" Tällainen läpänheitto on jotenkin vastenmielistä kuultavaa. Joku herkkä Kn ihastunut voi saada täysin väärät signaalit, kun uskoo oikeesti. Onko tämä hyvinkin yleistä esiintyjillä tänäpäivänä. Puhutaan puuta heinää?
 
vierailija
"Käärijä kertoi lavalla, että yksi tyyppi kävi kylässä yksiössä kokeilemassa formulalakanoita, mutta ei ole senjälkeen tyyppiä näkynyt. Olen nyt yksin" Tällainen läpänheitto on jotenkin vastenmielistä kuultavaa. Joku herkkä Kn ihastunut voi saada täysin väärät signaalit, kun uskoo oikeesti. Onko tämä hyvinkin yleistä esiintyjillä tänäpäivänä. Puhutaan puuta heinää?
Mikä ajatus K lla oli tuossa takana. Mä en nyt ymmärrä ollenkaan. Useinhan näissä höpinöissä on kuitenkin joku ajatus.
 
vierailija
"Käärijä kertoi lavalla, että yksi tyyppi kävi kylässä yksiössä kokeilemassa formulalakanoita, mutta ei ole senjälkeen tyyppiä näkynyt. Olen nyt yksin" Tällainen läpänheitto on jotenkin vastenmielistä kuultavaa. Joku herkkä Kn ihastunut voi saada täysin väärät signaalit, kun uskoo oikeesti. Onko tämä hyvinkin yleistä esiintyjillä tänäpäivänä. Puhutaan puuta heinää?
No se on tarkoituskin olla ns. kaikille saatavilla, että siis haaveiljat saa kuvitella niin
 
vierailija
Mä tykkään tästä ketjusta ja useimmiten viihdyn täällä, mutta itselläni on nollatoleranssi kun aletaan haukkumaan julkkisten ulkonäköä. Erikan kutsuminen halvaksi hutsuksi on ala-arvoista.
 
vierailija
Onkohan idea nyt se, että häivytetään miehiä kuvioista, ja otetaan naistanssijoita paljastavissa asuissa lavalle. Hetero kun on.
Höpö höoö. Siellähän se oli läheisissä tunnelmissa Jukan kanssa lavalla. Onko esim. Abreu sun mielestä sit lesbo kun noi samat tytsyt tanssii uimapuvuissa sen keikoilla? K tekee mitä haluaa ja niin pitääkin.
 
vierailija
Mä tykkään tästä ketjusta ja useimmiten viihdyn täällä, mutta itselläni on nollatoleranssi kun aletaan haukkumaan julkkisten ulkonäköä. Erikan kutsuminen halvaksi hutsuksi on ala-arvoista.
Erika on siviilissä ihan ok. Mutta pukeutuminen keikoille menee överiksi. Hän haluaa säväyttää paljastavilla asusteilla. Mutta kun minun silmääni ne ovat halvan näköisiä. Ja antavat Erikasta väärän kuvan. Mutta Erika tekee sen ihan itse ja tietoisesti.
 
vierailija
"Käärijä kertoi lavalla, että yksi tyyppi kävi kylässä yksiössä kokeilemassa formulalakanoita, mutta ei ole senjälkeen tyyppiä näkynyt. Olen nyt yksin" Tällainen läpänheitto on jotenkin vastenmielistä kuultavaa. Joku herkkä Kn ihastunut voi saada täysin väärät signaalit, kun uskoo oikeesti. Onko tämä hyvinkin yleistä esiintyjillä tänäpäivänä. Puhutaan puuta heinää?
Voi vttu oikeen herkät fanit. Jos joku fani on niin harhainen, että luulee mahiksia Kn suhteen olevan, niin se saa jo mennä hoitoon. Samalla lailla Joksujen fanit jotka ei niitä niin seuraa luulee niiden olevan sinkkuja. Siksi niitä tydejä ei tuoda esille, että ollaan ns. saatavilla. K saa puhua mitä haluaa, en tajua miksi sitä pitää seurata jos sen puheet noin ahdistaa.
 
vierailija
Voi vttu oikeen herkät fanit. Jos joku fani on niin harhainen, että luulee mahiksia Kn suhteen olevan, niin se saa jo mennä hoitoon. Samalla lailla Joksujen fanit jotka ei niitä niin seuraa möähöl luulee niiden olevan sinkkuja. Si.ksi niitä tydejä ei tuoda esille, että ollaan ns. saatavilla. K saa puhua mitä haluaa, en tajua miksi sitä pitää seurata jos sen puheet noin ahdistaa.
En minä ainakaan kuvittele mitään mahiksia itselleni. K ta en edes haluaisi. Tuollainen käytös K lta on yksinkertaisesti hölmöä. Ei muiltakaan artisteilta fanit katoa, vaikka kertovat olevansa parisuhteessa. K on nyt ymmärtänyt väärin, että hänen pitäisi olla ns. saatavilla.
 
vierailija
En minä ainakaan kuvittele mitään mahiksia itselleni. K ta en edes haluaisi. Tuollainen käytös K lta on yksinkertaisesti hölmöä. Ei muiltakaan artisteilta fanit katoa, vaikka kertovat olevansa parisuhteessa. K on nyt ymmärtänyt väärin, että hänen pitäisi olla ns. saatavilla.
Minkätakia hän ylipäänsä on alkanut vetää sitä linjaa? Ehkä hän pohjimmiltaan sitä haluaa, mutta ei uskalla heittäytyä.
 

Yhteistyössä