Meenks mä baariin vai nukkuun?

Carlos74
Totta helvetissä baariin voi mennä yksinkin!!!! Ja mene vaan jos vähänkään siltä tuntuu! Mä menin vieraalla paikkakunnalla kans viikonloppuna baariin yksinään ja kivaa oli! Kyl sieltä aina seuraa saa... Ja nyt en tarkota SELLASTA seuraa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Totta helvetissä baariin voi mennä yksinkin!!!! Ja mene vaan jos vähänkään siltä tuntuu! Mä menin vieraalla paikkakunnalla kans viikonloppuna baariin yksinään ja kivaa oli! Kyl sieltä aina seuraa saa... Ja nyt en tarkota SELLASTA seuraa :D
Joo en mä tarvi SELLASTA seuraa. Mutta vipattaa vaan menojalkaa ja olis kiva juoda vähän lisää ja puhua paskaa ja toivoa paskoja kappaleita.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Tottakai baariin voi mennä yksinkin, oon mäki joskus ollut ja ilta oli loppujenlopuksi hauskimpia aikoihin. Onks sulla huomenna menoa, saatko koisii pitkään?
Kympiksi duuniin, mutta oon aina baari-illan jälkeen tikkana pystyssä neljän tunnin unien jälkeen. Unet ei siis oo ongelma. Lähinnä se, että onko mulla tosi orpo olo siellä. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Tottakai baariin voi mennä yksinkin, oon mäki joskus ollut ja ilta oli loppujenlopuksi hauskimpia aikoihin. Onks sulla huomenna menoa, saatko koisii pitkään?
Kympiksi duuniin, mutta oon aika baari-illan jälkeen tikkana pystyssä neljän tunnin unien jälkeen. Unet ei siis oo ongelma. Lähinnä se, että onko mulla tosi orpo olo siellä. =)
No aluks voi olla orpo olo hetken, mee vaikka tiskille istumaan ja tilaa juoma ja tsekkaa millaista porukkaa on. Jos oot ihan ujona, sano vaikka että odottelet tyttökaveriasi mutta hän juuri peruutti tulonsa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
No aluks voi olla orpo olo hetken, mee vaikka tiskille istumaan ja tilaa juoma ja tsekkaa millaista porukkaa on. Jos oot ihan ujona, sano vaikka että odottelet tyttökaveriasi mutta hän juuri peruutti tulonsa :D
Joo, oon niin nynny et varmaan sanailen, että kaveri peruutti tulonsa.

Vitsit, meen nyt peseen naaman ja lätkiin rasvat. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Eikö ap lhäe ku menee peseen meikit?
No en oo viel tänään ehtiny meikata. :xmas:

On vaan niin rasvainen naama, että pakko pestä ja rasvata ennen meikkiä.

Muoks: eli oon nyt ainakin täl hetkellä menossa. Kävin jo romanttisesti siiderilemun saattelemana kuiskimas nukkuvan miehen korvaan, että käyn baarissa.
 

Yhteistyössä