Mediamaksun maksaja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Oravannahka:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
Jos yh-äidillä on poikavauva, niin meneekö sitten vauvalta luottotiedot?

onko se vauva iäkkäämpi kuin äitinsä?

Onko sitten vapautettu maksusta, jos perheen iäkkäin on nainen?

Ei, eikä edes vaikka olisi lukutaidoton

Näin olen myös minä käsittänyt. Lukutaidoton, sokea kuuromykkäkin joutuu maksun maksamaan. Katsoo se sokeakin salaa telkkaria.
Mutta faktahan on se, että pieni prosentti niistä jotka ei maksa tv-lupaa ei oikeestikkaan katso tv.tä. Niiden lusmujen takia, jotka ei maksa lupaa vaikka omistaa tv:n, nämä vähemmistöt joutuvat kärsimään. Mä oon tän mediamaksun kannalla, ainakin mun kulut pienenee, kun se on vähemmän kuin nykyinen maksu. =)
Sossun asiakkaatkin ovat sitten sinun mielestä lusmuja. Maksattavat elämisensä muilla.

YLE-maksu nousee suuremmaksi kuin nykyinen telkkarimaksu nopeammin kuin sanot kissa.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Lähtökohtaisesti on muistettava, että maksu on kepulaisten idioottien koplaus. Onko siis mikään ihme, että sille ei maksajaa tiedetä?

YLE-verolla taataan sossujen suojatyöpaikat YLEssä. Muuten kilometritehdas kutsuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Mä oon tän mediamaksun kannalla, ainakin mun kulut pienenee, kun se on vähemmän kuin nykyinen maksu. =)

Kun yksi maksattaa muilla, niin yhden maksu on pienempi.

Varkaaksi minä tälläisiä loisia olen nimittänyt.

Niin no, te tulette maksamaan myös niiden mediamaksun, jotka ovat toimeentulotukiasiakkaita :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kissa:

Näin olen myös minä käsittänyt. Lukutaidoton, sokea kuuromykkäkin joutuu maksun maksamaan. Katsoo se sokeakin salaa telkkaria.
Mutta faktahan on se, että pieni prosentti niistä jotka ei maksa tv-lupaa ei oikeestikkaan katso tv.tä. Niiden lusmujen takia, jotka ei maksa lupaa vaikka omistaa tv:n, nämä vähemmistöt joutuvat kärsimään. Mä oon tän mediamaksun kannalla, ainakin mun kulut pienenee, kun se on vähemmän kuin nykyinen maksu. =)
Sossun asiakkaatkin ovat sitten sinun mielestä lusmuja. Maksattavat elämisensä muilla.

YLE-maksu nousee suuremmaksi kuin nykyinen telkkarimaksu nopeammin kuin sanot kissa.

Ja miten sossun asiakkaat tähän liittyy? Ne ei mun menoeriä nosta millään tavalla...

Ja saisinko jotain faktaa mediamaksun nousemisesta? Kovasti tuo tv-maksukin nousee jatkuvasti.. Se nyt vaan on maksu mikä pitää maksaa vähän niinkuin autovero ja koiraverokin.

Ja saisinko jotain faktaa mediamaksun nousemisesta?

Sitä puuhattiin 175 euron suuruisena ja nyt se on tulossa 199 euron suuruisena. Sitä yritettiin saada kiinteänä summana siten, että sitä ei saisi lähivuosina nostaa, mutta ei mennyt läpi. Se on sen 199 ainoastaan ensimmäisen vuoden ja sitten nousee enemmän kuin indeksi, sillä nostopaineita on kovasti.

Kerran sossun asiakkaat eivät pysty tätä maksua maksamaan itse niin joutuvat muut maksamaan ne heidän puolestaan YLE:lle. Koska heidänhän on saatava rahansa. Autovero silloin jos omistetaan auto ja eikö koiraverosta ole jo luovuttu, en omista koiraa joten ei ole tullut koiraveroakaan koskaan maksettua. Ihan varmaan ollaan hyvinkin pian tv-maksun kanssa samoissa lukemissa, johan ne nyt jo puhuvat miten sitä pitää korottaa.

tv-luvan maksajat riemuitsee, että nyt maksu pienenee. Lyön vetoa, että vuoden päästä on vähintään samalla tasolla. Näinhän sitä kansaa aina huijataan antamaan hyväksyntä johonkin.

tuollaiset maksut on ihan perseestä.. ihan turhia.. käyttäisivät nuo rahat edes johonkin järkevään, pienentäisivät kulujaan niinkuin muissa firmoissa tehdään, sen sijaan että nostetaan maksuja...
tai sitte alkavat esittämään mainoksia kanavillaan niin päästään noista maksuista.. minenmaksa mitään ennenkuin on pakko, ja silloinkin kovaan ääneen purnaten ja kokoajan miettien miten siltä typerältä maksulta välttyis

Alkuperäinen kirjoittaja Kissa:

Ja miten sossun asiakkaat tähän liittyy? Ne ei mun menoeriä nosta millään tavalla...
Ja saisinko jotain faktaa mediamaksun nousemisesta? Kovasti tuo tv-maksukin nousee jatkuvasti.. Se nyt vaan on maksu mikä pitää maksaa vähän niinkuin autovero ja koiraverokin.

Jos sossun asiakkaat eivät nosta sinun menoeriä, niin sinä et sitten nähtävästi käy töissä ja maksa veroja :D

Katsos kun autosta ja koirasta joutuu mkasamaan veroa vain silloin jo sinulla semmoinen on. YLE-veroa joutuu maksamaan vaikka ei katsoisi ja kuuntelisi YLEn ohjelmia.

Ja tosiaan tuo YLE-vero nousee heti ensimmäisen maksun tarkistuksen yhteydessä suuremmaksi kuin nykyinen tv-maksu on. Hyväuskoiset hölmöt jymäytetään YLE-veron puolelle mukamas pienemmällä hinnalla.

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
on sillä silloin et saa asua siellä ympärivuotisesti.

Ei sitä kukaan kiellä. Se tarkottaa ainoastaan sitä, että sinne ei saa siirrettyä "kirjoja". Käytännössä sillä ei ole mitään väliä, koska suomessa saa virallisesti asua "kadulla". Postin sinne saa tulemaan, kun ilmottaa tämän osoitteekseen

Alkuperäinen kirjoittaja !!!!!!:
Alkuperäinen kirjoittaja !!!!!!:
Mä aion myydä vakituisen asuntoni ja muuttaa kesämökille. Joudunko maksamaan YLE-veroa?

onko mökki hyväksytty ympärivuotiseen asumiseen?

Ei ole. Onko sillä jotain merkitystä?

Entäs sitten? Joudunko vankilaan sitten kun asun mökillä ympärivuotisesti? Joutuuko sellissä olevasta telkkarista maksamaan YLE-veroa?

Alkuperäinen kirjoittaja äwllef :

Ei sitä kukaan kiellä. Se tarkottaa ainoastaan sitä, että sinne ei saa siirrettyä "kirjoja". Käytännössä sillä ei ole mitään väliä, koska suomessa saa virallisesti asua "kadulla". Postin sinne saa tulemaan, kun ilmottaa tämän osoitteekseen

Siirtää kirjat mökkikuntaan "ilman vakituista osoitetta" olevana ja posti mökkiosoitteeseen.

Facebookissa on muuten 44000 ihmistä ilmottautunut TÄYSIMITTAISEEN KAPINAAN asian johdosta. Määrä ylittää moninkertaisesti poliisin ja armeijan pääkaupunkiseudulla olevat joukot.

Alkuperäinen kirjoittaja lo:
Facebookissa on muuten 44000 ihmistä ilmottautunut TÄYSIMITTAISEEN KAPINAAN asian johdosta. Määrä ylittää moninkertaisesti poliisin ja armeijan pääkaupunkiseudulla olevat joukot.

Entäs ulosottomiehet?

Kenen nimellä tulee omakotitalossa kiinteistövero? Kenen nimellä tulee taloyhtiössä asuvalle yhtiövastike? Kenen nimellä tulee vuokralla asuvalle vuokranmaksukuitti? Voisi kuvitella, että samalle henkilölle tulee myös mediamaksu.

Ilmankos kansaa ollaan riisumassa aseista :o

Alkuperäinen kirjoittaja b:

Aivan. Suurimman sodan uhan suomessa aiheuttaa huonot poliittiset päätökset. Vaikka niinhän se on aina ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja b:

Aivan. Suurimman sodan uhan suomessa aiheuttaa huonot poliittiset päätökset. Vaikka niinhän se on aina ollut.

Toistuko vuoden 1918 tapahtumat uudelleen? Veri virtaa kaduilla? YLE-vero katkaisi kansan selkärangan ja pitkän pinnan?

Yhteistyössä