"Media jatkaa Trumpin demonisointia toisen salamurhayrityksen jälkeenkin – Trump: “En luovuta ikinä!”"

vierailija
"Salamurhayrityksestä epäilty 58-vuotias mies on FBI:n hallussa. Epäilty on demokraattien kannattaja ja Trumpin vastustaja."

 
vierailija
Taasen yksi ”mu -tu ”.
Ei ole todistettu, että hän yritti murhata Trumpin.
Enemmän minua puistatti uutinen, jossa Trump ilmoitti vihaavansa Taylor Swiftia.
Olen ajatellut lopettaa Amerikan uutisannin ja kaiken sieltä tulevan viihteen seuraamisen. Suren alkuperäisväestön kohtaloa. Mantereelle raahautui porukkaaa ympäri maapalloa, ja tämä on tulos. Sakea soppa, jossa sattuu ja tapahtuu. Edesmennyt isäni inhosi sydämensä pohjasta amerikkalaista kulttuuria.
Marilyn Monroe oli hänen mielestä lumppu,ja Elvis musiikillaan paholaisen välikappale. Kun olen päässyt tähän ikään, ei hän mielestäni kovin väärässä ollutkaan.
 
Vasemmisto kun on niin huolissaan siitä, että sanat muuttuvat teoiksi, niin voisivat lopettaa Trumpin haukkumisen. Jos tarpeeksi monta kertaa jankuttaa, että joku on uhaksi tai vaaraksi, niin ennen pitkää joku kuuntelija tekee asialle jotain.
 
vierailija
Jotkut menevät täysin sekaisin politiikan seuraamisesta, ei hyvä.

"Routh kommentoi sosiaalisessa mediassaan aktiivisesti politiikkaa. Hän on kertonut muun muassa äänestäneensä Trumpia vuonna 2016, mutta olleensa häneen pettynyt. Sittemmin Routh on lahjoittanut rahaa demokraattipuolueelle ja kritisoinut ahkerasti Trumpia."

 
vierailija
Vasemmisto kun on niin huolissaan siitä, että sanat muuttuvat teoiksi, niin voisivat lopettaa Trumpin haukkumisen. Jos tarpeeksi monta kertaa jankuttaa, että joku on uhaksi tai vaaraksi, niin ennen pitkää joku kuuntelija tekee asialle jotain.
Trumpin ei tarvitse lopettaa haukkumista? Hän sen kuitenkin aloitti. Ja eikös hän pelottele, että Harris aiheuttaisi kolmannen maailmansodan
 

Yhteistyössä