Meandi:sta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ehkä emäntä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ehkä emäntä

Vieras
Tulin eksyneeksi meandin sivuille ja alkoi himottamaan järjestää kyseiset kutsut. Ikinä en ole vastaavilla ollut, joten kaikki kokemus vaatteista otetaan vastaan. Entä tietääkö joku, mitä ovat nuo lokakuun emännän tarjoukset, siis kun siellä luki että emäntä saa alennusta joistakin tämänhetkisen valikoiman vaatteista? Entäs ne salaiset vaatteet, mitä ne ovat ja mitä maksavat? Kommentteja ja kokemuksia kiitos :)

Mä oon ollut pettyny niiden vaatteiden laatuun :( Mun mielestä hinta-laatu suhde ei ole todellakaan kohdallaan! Siis esim. Tutan vaatteet on mun mielestä ollut laadukkaampia ja säilyttää värit paljon paremmin.

salaiset vaatteet ovat viime kauden malliston jämä vaatteita, joita saa esim. kaupan päälle tai tilata halvemmalla. Asiakas saa ilmoittaa tuleeko vaate tytölle vai pojalle, sekä haluamansa vaatekoon. Sitten tuote tulee yllätyksenä kotiin (voi olla esim. paita, housut ym.). Oon kaks kertaa ollut kyseisillä kutsuilla on ihan kivat kutsut ovat olleet. Myyjä toi vaatteet esiteltäväksi ja sitten täyteltiin tilauskaavekkeita. Vaatteet tulivat n. viikossa.

Oon ollu ihan tyytyväinen ko. vaatteiden laatuun; hinta saisi olla matalampi, miusta ovat aika kalliita. Lokakuun emännän tarjousvaatteista saa alennusta tilatessaan niitä, jos pitää kutsut -öö, oisko ollu jopa tän kuun aikana (??). Salaisia vaatteita voi tilata halpaan hintaan; pitää tilauslomakkeeseen merkitä koko ja pojalle/tytölle/äidille/isälle. Sieltä voi tulla sitten minkänäköstä vaan mutta tuota toivottua kokoa. Muistaakseni ei kuitenkaan alusvaatteita eli paitoja tai bodyja yleensä. Onnistuneita ostoksia nekin ollu miulla. En nyt muista sitä salaisten vaatteiden hintaa mutta maksaa jonkun tyyliin 5? (korjatkoon joku jos oon ihan hakoteillä, mutta näin muistelisin).

Yhteistyössä